تاپ خبر۲۴:دیدار صمیمانه اعضای تیم فوتبال دانش آموزی زیر ۱۸ سال که در مسابقات آسیایی چین به مقام نایب قهرمانی دست یافته اند؛ با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش، مدیرعامل بانک سرمایه و معاونین و مدیران آن وزارتخانه در سالن اجلاس وزارت آموزش و پرورش برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از […]

تاپ خبر۲۴:دیدار صمیمانه اعضای تیم فوتبال دانش آموزی زیر ۱۸ سال که در مسابقات آسیایی چین به مقام نایب قهرمانی دست یافته اند؛ با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش، مدیرعامل بانک سرمایه و معاونین و مدیران آن وزارتخانه در سالن اجلاس وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در این دیدار که به مناسبت کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا توسط تیم فوتبال زیر ۱۸ سال صورت پذیرفت، دکتر حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش، با ارائه گزارشی در خصوص اردوی آماده سازی تیم در اردوگاه های شهید چمران رامسر و شهید باهنر تهران و اعزام تیم فوتبال دانش آموزی به چین، توضیحاتی ارائه نمود.

وی عملکرد تیم فوتبال دانش آموزی را ستودنی دانست و با اشاره به پیروزی های مداوم این تیم در تمامی مسابقات تا پای فینال، واگذاری نتیجه آخرین مسابقه در مقابل کره جنوبی را در ضربات پنالتی، نشانه ای دیگر از حضور قدرتمندانه این تیم برشمرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود، از آقای بیرانوند، مدیرعامل بانک سرمایه نیز، در خصوص حمایت های این بانک از ورزش دانش آموزی قدردانی کرد.

گفتنی است در پایان مراسم، دکتر فانی، وزیر محترم آموزش و پرورش و مدیرعامل بانک سرمایه، با اهدای لوح سپاس و هدایای تهیه شده از سوی بانک سرمایه، از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال دانش آموزی تقدیر نمود.