تاپ خبر۲۴:شهردار مشهد از زحمات مدیرعامل بانک شهر در ارائه تسهیلات و خدمات مناسب در احداث پروژه‌های عمرانی این شهر قدردانی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، سیدصولت مرتضوی در نامه‌ای خطاب به دکتر حسین محمدپورزرندی از زحمات وی در حمایت از پروژه‌های عمرانی مشهد قدردانی کرد. […]

تاپ خبر۲۴:شهردار مشهد از زحمات مدیرعامل بانک شهر در ارائه تسهیلات و خدمات مناسب در احداث پروژه‌های عمرانی این شهر قدردانی کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، سیدصولت مرتضوی در نامه‌ای خطاب به دکتر حسین محمدپورزرندی از زحمات وی در حمایت از پروژه‌های عمرانی مشهد قدردانی کرد.
در این نامه، حُسن همراهی و تشریک مساعی بانک شهر در ارائه تسهیلات و خدمات مناسب برای توسعه کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد که اثرات مطلوب و قابل‌توجهی دارد، مورد قدردانی قرار گرفته است.
شهردار مشهد در ادامه، رویکرد مثبت و ارزشمند مجموعه بانک شهر در پایتخت معنوی ایران اسلامی و جوار ملکوتی امام رضا(ع) را قابل تقدیر و در ادامه این راه برای مجموعه بانک شهر آرزوی موفقیت کرد.