تاپ خبر۲۴: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه ای از ایفای نقش مؤثر بانک سپه در مسئولیت اجتماعی و اتخاذ رویکرد کارآفرینانه به منظور ایجاد اشتغال برای جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از پایگاه اطلاع رسانی بانک […]

تاپ خبر۲۴: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه ای از ایفای نقش مؤثر بانک سپه در مسئولیت اجتماعی و اتخاذ رویکرد کارآفرینانه به منظور ایجاد اشتغال برای جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ در نامه دکتر وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور خطاب به محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه آمده است: «کارآفرینی، موتور محرک رونق اقتصادی در جوامع مختلف است و برخورداری مسئولان و دست اندرکاران در یک کشور از رویکرد کارآفرینانه در نظام های مدیریتی در شرایط عادی یک مزیت رقابتی و در وضعیت بحران یک راهبرد اساسی محسوب می گردد.

در همین راستا ضمن ابراز تشکر از اهتمام جنابعالی و مدیران و کارکنان محترم آن بانک در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و مساعدت اثربخش در اجرای تکلیف بند (ب) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ که منجر به تحقق برنامه های کارآفرینی و اشتغال جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی گردید.

توفیق روزافزون شما عزیزان را در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سربلندی ایران اسلامی از خداوند متعال مسئلت می نمایم. یقین دارم از طریق تعامل و همیاری مؤثر فی مابین در راستای تحقق شعار تولید «جهش تولید» بستر مناسبی در جهت تسهیل و تسریع حمایت های لازم و توانمند سازی و اشتغال افراد دارای معلولیت و مددجویان سازمان بهزیستی فراهم گردد.»