تاپ خبر۲۴ :استاندار اصفهان در هفتاد و پنجمین جلسه شورای مسکن این استان از عملکرد بانک مسکن در ارایه طرح های مختلف به منظور خانه دار کردن اقشار کم درآمد جامعه قدردانی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک مسکن، رسول زرگرپور استاندار اصفهان طی سخنانی بر لزوم همکاری دستگاه های مرتبط جهت اطلاع رسانی […]

تاپ خبر۲۴ :استاندار اصفهان در هفتاد و پنجمین جلسه شورای مسکن این استان از عملکرد بانک مسکن در ارایه طرح های مختلف به منظور خانه دار کردن اقشار کم درآمد جامعه قدردانی کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک مسکن، رسول زرگرپور استاندار اصفهان طی سخنانی بر لزوم همکاری دستگاه های مرتبط جهت اطلاع رسانی این طرح ها به ویژه تسهیلات بافت فرسوده و صندوق پس انداز مسکن یکم تاکید کرد.
بر اساس این گزارش،مهدی بلوچی مدیرشعب بانک مسکن در استان اصفهان نیز طی سخنانی بسته خدمات بانک مسکن همچون مزایا و شرایط ویژه حساب صندوق مسکن یکم، تسهیلات بافت فرسوده ، تضمین معاملات فروش اقساطی مسکن، حساب امانی ویژه پیش فروش ساختمان و همچنین افزایش سقف تسهیلات احداث واحدهای مسکونی را تشریح کرد.
وی افزود : بانک مسکن همواره به عنوان یک بانک تخصصی توسعه ای در بخش مسکن وساختمان با سابقه بیش از نیم قرن فعالیت در عرصه مسکن و تسهیلات دهی به صورت حرفه ای و تخصصی در این زمینه عمل کرده است و در دولت تدبیر و امید نیز ، این فعالیت­های تخصصی به صورت کامل و جامع و توسعه ای در ریل اصلی بخش مسکن و ساختمان قرار گرفته است.
مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان درادامه تصریح کرد : ما آمادگی داریم تا به فعالان و متقاضیان بازار مسکن ، انبوه سازان و درخواست کنندگان تسهیلات ساخت وساز به صورت یک بسته کامل انواع تسهیلات نقدی و تضمینی حتی در قالب صندوق زمین و ساختمان هم از نظر اعتباری و هم به عنوان تامین کننده منابع مالی خدمات ویژه و انحصاری ارائه کنیم.