تاپ خبر۲۴:رسالت اصلی پست بانک ایران ارائه خدمات متنوع در روستاها و مناطق کم برخوردار است که این امر به یک فرهنگ تبدیل شده و کارکنان آن فرهنگ خدمت رسانی را در خود نهادینه کرده اند. علی نعمتی عضو هیات مدیره این بانک در مراسم تودیع و معارفه مدیرشعب پست بانک استان قزوین ضمن تقدیر […]

تاپ خبر۲۴:رسالت اصلی پست بانک ایران ارائه خدمات متنوع در روستاها و مناطق کم برخوردار است که این امر به یک فرهنگ تبدیل شده و کارکنان آن فرهنگ خدمت رسانی را در خود نهادینه کرده اند.

علی نعمتی عضو هیات مدیره این بانک در مراسم تودیع و معارفه مدیرشعب پست بانک استان قزوین ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مدیر پیشین با بیان مطلب فوق گفت: پست بانک استان قزوین به جهت عملکرد، وفاق و همدلی کارکنان سرآمد و الگوی سایر استان هاست.

وی افزود: فرآیند ایجاد پست مالی و پست بانک و آغاز فعالیت آن به جهت فراوانی نقاط تماس و عدم محدودیت در ارائه خدمات متنوع از مهمترین ویژگی های پست بانک ها در سراسر جهان است که پست بانک ایران نیز با بهره گیری از این ویژگی ها توانسته است همه نقاط کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.
عضو هیأت مدیره پست بانک ایران تصریح کرد: فعالیت های شبکه ای این بانک متمایز از سایر بانک هاست و علت تمایز آن نیز ارائه خدمات خرده بانکداری در دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستائی است.
نعمتی درپایان گفت: دفاتر پست بانک ایران علاوه بر ارائه خدمات متعارف بانکی، مطابق اساسنامه خود اقدام به ارائه خدمات سایر دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی از جمله فروش محصولات و یا ارائه خدمات در بستر مخابرات و پست با همکاری بخش خصوصی می کند که سایر بانک ها چنین ظرفیتی را ندارند.
عباس آبنوس مدیر پیشین پست بانک استان قزوین نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تک تک کارکنان استان و اشاره به ارتقاء سطح تحصیلی کارکنان و انجام تحقیقات و پژوهش های مرتبط با بانک در دوران تصدی مسئولیت خود گفت: پست بانک استان با جذب بیش از ۷۶ میلیارد ریال منابع در طول پنج ماهه اول سال جاری توانسته است ۴۰ درصد هدف سپرده ای ابلاغی را محقق سازد و در زمینه مدیریت نقدینگی، شاخص مصارف به منابع و وصول مطالبات نیز رتبه اول کشور را کسب کرده است.
علیرضا بهرامیان سرپرست جدید پست بانک استان قزوین هم ضمن قدردانی از زحمات مدیر پیشین و کارکنان شعب این استان، برنامه های آتی خود را تشریح کرد و گفت: یکی از مشکلات این استان کمبود نیروی انسانی است که امیدواریم هرچه سریعتر این مشکل رفع شود.
همچنین در ادامه این مراسم عباس پیرایی معاون اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ضمن تقدیر از زحمات عباس آبنوس و ابلاغ پیام قدردانی مهندس ضیائی مدیرعامل بانک به وی، حکم انتصاب علیرضا بهرامیان به سمت سرپرست جدید شعب پست بانک استان قزوین را قرائت کرد.
گفتنی است: علی نعمتی و عباس پیرائی پس از این مراسم؛ از شعب آزادی، طالقانی، محمدیه و پایگاه شبانه روزی ۲۴×۷ طالقانی قزوین بازدید و عملکرد آن درخصوص جذب منابع، پرداخت تسهیلات، عملکرد دستگاه های ATM، کارتخوان وpinpad ، طرح تکریم ارباب رجوع، رسیدگی از دفاترخدمات بانکی و برخی موارد دیگر را مورد بررسی قرار داده و راهکارهای لازم را جهت بهبود وضعیت موجود ارائه کردند.