تاپ خبر۲۴: حسین محمد پورزرندی تصریح کرد: ضرورت ایجاد مرکز داده مشترک برای ثبت اطلاعات بانک‌ها مدیرعامل بانک شهر بر لزوم ایجاد مرکزی مشترک برای ثبت اطلاعات بانک‌ها و تجارب آنان، به منظور افزایش سطح رضایتمندی مشتریان تاکید کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی، دکتر حسین محمدپورزرندی، با اشاره […]

تاپ خبر۲۴: حسین محمد پورزرندی تصریح کرد: ضرورت ایجاد مرکز داده مشترک برای ثبت اطلاعات بانک‌ها
مدیرعامل بانک شهر بر لزوم ایجاد مرکزی مشترک برای ثبت اطلاعات بانک‌ها و تجارب آنان، به منظور افزایش سطح رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی، دکتر حسین محمدپورزرندی، با اشاره به اهمیت توجه به توسعه بانکداری الکترونیک اظهار کرد: در این راستا بانک شهر طی یک سال اخیر با شعار نوآوری در خدمت موفق شده است تا پیشرفت‌های قابل‌توجهی در حوزه بانکداری الکترونیک داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی بلیت الکترونیک، کارت شهروندی و پیشخوان‌های شهرنت، از جمله اقدامات مهمی بوده است که در این راستا با هدف تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان انجام شده است.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به این ‌که توجه به دغدغه مدیران شهری در ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان از اولویت‌های بانک شهر است، افزود: با این هدف، بانک شهر اقدام به تهیه و توزیع کارت‌بلیت‌های الکترونیک کرد که این کارت‌ها علاوه بر امکان انجام امور حمل و نقل شهری به ویژه در حوزه پرداخت پول خُرد، با دارا بودن ۱۶جیب هدف دار می‌تواند بسیاری از اهداف مورد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها را در ارائه خدمات به مشتریان خود انجام دهد.
پورزرندی در ادامه، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت را یکی از گام‌های مهم در توسعه بانکداری الکترونیک دانست و تصریح کرد: دراین پیشخوان‌ها که به صورت ۲۴ساعته فعال است، دستگاه‌های خودپرداز، خوددریافت و دستگاه صدور آنی کارت هدیه وجود دارد که شهروندان در هر ساعت شبانه‌روز می‌توانند امور بانکی خود را انجام دهند.
وی با اشاره به راه‌اندازی دستگاه‌های خودبانک(VTM) اظهار کرد: این دستگاه‌ها به عنوان شعب مجازی بانک شهر راه‌اندازی شده است که قابلیت انجام همه امور بانکی را دارد و مشتریان می‌توانند از طریق این دستگاه‌ها که تا پایان سال به ۲۰۰دستگاه در سطح کشور افزایش خواهد یافت، با متصدی شعبه در ارتباط باشند و به صورت ۲۴ساعته در تمام روزهای هفته، نیازهای بانکی خود را برآورده سازند.
مدیرعامل بانک شهر در ادامه اظهار کرد: برای ایجاد رضایت در عموم جامعه در حوزه بانکی می‌بایست به بُرد بانک‌ها، بُرد مشتریان و بُرد عموم جامعه در کنار هم توجه کرد.
پورزرندی خاطرنشان کرد: در حوزه کارت‌های الکترونیک، امیدواریم تا با توجه به ضرورت یکپارچه‌سازی در این حوزه، تمامی کارت‌های بانکی به کارت‌هایی با عنوان Iran Pay تبدیل شود تا در همه حوزه‌های پرداخت در سطح کشور و به صورت مشترک قابل بهره‌برداری باشد.
وی با اشاره به ضرورت توجه به چالش‌های بانکی و راه‌های حل آن تصریح کرد: حوزه فناوری‌اطلاعات و بانکداری با سرعت در حال حرکت است و از این رو خوب است تا بانک مرکزی به عنوان ناظر و سیاستگذار شبکه بانکی کشور، عکس‌العمل‌های چابک‌تری در این زمینه نشان دهد.
پورزرندی با اشاره به ضرورت ایجاد مرکزی مشترک برای ثبت اطلاعات بانک‌ها و دسترسی به آن اظهار کرد: با ایجاد این مرکز و تسهیل در ارائه خدمات به مشتری، رضایتمندی مشتریان در ارائه خدمات بانکی حاصل خواهد شد.
به گفته مدیرعامل بانک شهر، اطلاعات مردم در حوزه فناوری بسیار بالاست و از این رو بانک‌ها می‌بایست با آموزش مناسب به کارمندان خود، تناسب مناسبی میان این فهم مردم و ارائه خدمات بانکی ایجاد کنند‌.