تاپ خبر۲۴:با برگزاری مجمع عمومی سالیانه بانک مسکن، صورت‌های مالی سال ۱۳۹۱ این بانک به تصویب رسید. مجمع عمومی بانک مسکن با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، نمایندگان وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان سازمان حسابرسی و بانک […]

تاپ خبر۲۴:با برگزاری مجمع عمومی سالیانه بانک مسکن، صورت‌های مالی سال ۱۳۹۱ این بانک به تصویب رسید.

مجمع عمومی بانک مسکن با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، نمایندگان وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان سازمان حسابرسی و بانک مرکزی و نمایندگان مجمع در روز شنبه ۵ مرداد ماه در سالن اجتماعات ادارات مرکزی بانک مسکن برگزار شد. در این جلسه، پس از ارائه گزارش عملکرد بانک مسکن توسط مدیر عامل و اعضای هیات مدیره، صورت‌های مالی بانک در سال ۱۳۹۱ بررسی شد و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.
در ادامه، پیشنهاد افزایش سرمایه از سوی هیات مدیره بانک مطرح و با موافقت اعضای مجمع، سرمایه بانک مسکن به میزان ۳۰،۷۳۵ میلیارد ریال تصویب شد.
در پایان جلسه نیز، وزیر امور اقتصادی و دارایی به نیابت از دولت از تلاش‌های بانک مسکن در همراهی و پیشبرد برنامه‌های اقتصادی دولت تقدیر کرد و گفت: بانک مسکن در اجرای طرح مسکن مهر تلاش مضاعف داشت؛ به طوری که برای تعداد ۴/۲ میلیون واحد مسکونی در تمام شهرها و روستاهای کشور تسهیلات پرداخت کرده است که تاکنون حدود ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال آن بازپرداخت و به بانک مرکزی عودت داده شده و معوقات آن نیز از متوسط معوقات بانکی کشور، کمتر است. بانک مسکن بر اساس مصوبات دولت محترم نسبت به تداوم برنامه مسکن مهر، اهتمام ویژه دارد.
دکتر حسینی همچنین از همکاری صمیمانه بانک مسکن در بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، بوشهر، هرمزگان و سیل مازندران قدردانی کرد و افزود:‌ سال گذشته مصوبه کارگشای بانک مسکن در حمایت از دولت برای بازسازی این مناطق به ویژه زلزله زده آذربایجان شرقی، افتخار ثبت رکورد در تعداد، کیفیت و سرعت بازسازی مناطق زلزله زده را رقم زد.