تاپ خبر۲۴: ۳۴۱ مین شعبه بانک پارسیان درکشور، ۱۶مین شعبه در استان فارس و دومین شعبه در شهرکازرون با حضور اعضای هیات مدیره بانک پارسیان و اعضای شورای شهرکازرون، صبح روز چهارشنبه، ۶ تیرماه ۹۷ گشایش یافت. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک پارسیان؛ دکتر شمس عالم عضو هیات مدیره بانک پارسیان در […]

تاپ خبر۲۴: ۳۴۱ مین شعبه بانک پارسیان درکشور، ۱۶مین شعبه در استان فارس و دومین شعبه در شهرکازرون با حضور اعضای هیات مدیره بانک پارسیان و اعضای شورای شهرکازرون، صبح روز چهارشنبه، ۶ تیرماه ۹۷ گشایش یافت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک پارسیان؛ دکتر شمس عالم عضو هیات مدیره بانک پارسیان در آیین گشایش این شعبه ضمن قدردانی از اعتماد سپرده گذاران به بانک پارسیان، گفت: فعالیت های بانک در شهرکازرون از ابتدای تاسیس نخستین شعبه منجر به اشتغال مستقیم۶۰نفر شده و در همین راستا بانک پارسیان آمادگی دارد به منظور اشتغالزایی بیشتر و رفع محرومیت در این منطقه در سایر طرح ها نیز مشارکتی فعال نماید.
در ادامه این مراسم، روزبهانی، عضو شورای شهرکازرون ضمن استقبال از گشایش دومین شعبه بانک پارسیان، جایگاه معتمد و خدمتگزار بانک پارسیان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد : تاسیس شعبه دوم بانک پارسیان در شهرکازرون نشان دهنده اقبال جامعه به ارائه خدمات مطلوب، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع بوده است .
عضو شورای شهرکازرون با تاکید بر عملکرد قابل قبول بانک پارسیان بر کارنامه درخشان بانک در امور عام المنفعه و ایفای مسئولیت های اجتماعی صحه گذاشت.