تاپ خبر۲۴:ال‌جی الکترونیکس و Luxoft (یکی از زیرمجموعه‌های DXC Technology Company)، طرح راه‌اندازی سرمایه‌گذاری مشترک خود را باهدف توسعه چشم‌انداز مشترک شرکت‌ها برای ایجاد تجربیات دیجیتال ویژه مصرف‌کننده در خودروها رونمایی کردند. Alluto که دفتر مرکزی آن در شهر سانتا کلارا ایالت کالیفرنیا واقع‌شده، قرار است روند تجاری‌سازی سیستم‌های سرگرمی-اطلاع‌رسانی درون اتومبیل، کابین دیجیتال آماده […]

تاپ خبر۲۴:ال‌جی الکترونیکس و Luxoft (یکی از زیرمجموعه‌های DXC Technology Company)، طرح راه‌اندازی سرمایه‌گذاری مشترک خود را باهدف توسعه چشم‌انداز مشترک شرکت‌ها برای ایجاد تجربیات دیجیتال ویژه مصرف‌کننده در خودروها رونمایی کردند.

Alluto که دفتر مرکزی آن در شهر سانتا کلارا ایالت کالیفرنیا واقع‌شده، قرار است روند تجاری‌سازی سیستم‌های سرگرمی-اطلاع‌رسانی درون اتومبیل، کابین دیجیتال آماده تولید، سیستم‌های سرگرمی صندلی مسافر (PSE) و سیستم‌های اشتراک سفر را بر پایه پلتفرم webOS Auto در پیش بگیرد. مراسم افتتاح رسمی Alluto روز ۱۵ مارس از طریق سایت http://www.alluto.io/ به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

webOS Auto 2.0 دسترسی به تعداد فزاینده‌ای از سرویس‌های درون اتومبیل و متصل به شبکه را فراهم می‌سازد و از طریق بهبود عملکرد سیستم چندرسانه‌ای خودرو، کنترل و آسایش بیشتری را به ارمغان خواهد آورد. عملکردها و امکانات منحصربه‌فرد درون اتومبیل با یکپارچگی در بخش‌های اصلی همچون پردازش چندرسانه‌ای، کنترل‌ چند نمایشگرِ و امنیت، باعث افزایش راحتی و آسایش مسافران و راننده خواهند شد. webOS Auto به‌عنوان یک پلتفرم باقابلیت شخصی‌سازی و مقیاس‌پذیری بالا، OEM ها را قادر می‌سازد تا تجربه کاربری خودش را خلق کنند.

دکتر I.P. Park رئیس و مدیر ارشد تکنولوژی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «اکنون با Alluto اتومبیل سازان می‌توانند از طریق پردازش (Edge Computing) به منابع اکوسیستم هیجان‌انگیز webOS دست یابند و به جایگزینی جدید و قدرتمند برای خلق تجارب متمایز و نوآورانه موبیلیتی آینده تبدیل شوند. ال‌جی همچنان از طریق مشارکت‌های استراتژیک با شرکت‌های فناوری جهانی گوناگون به تقویت اکوسیستم webOS Auto ادامه خواهد داد.»

Dmitry Loschinin معاون اجرایی DXC Technology و رئیس و مدیرعامل Luxoft می‌گوید: «webOS Auto نه‌تنها پلتفرم جذابی است، بلکه طرح اولیه‌ای برای ماشین‌های تمام دیجیتال محسوب می‌گردد. DXC Luxoft با کمک شبکه توزیع بین‌المللی و مهندسان سازمان توزیع گسترده خود به گسترش پلتفرم webOS Auto در سیستم‌های آماده تولید خودروها ادامه خواهد داد.»

Adam Woolway مدیرعامل Alluto هم می‌گوید: «ترکیب webOS با تکنولوژی پیشرو صنعتی Luxoft و DXC نشانگر ارائه منابعی بی‌سابقه برای بازار اتومبیل است. Alluto با بهره‌گیری از webOS Auto 2.0 و آوردن تجربیات از اتاق پذیرایی به خودرو، مسیر توسعه آینده را هموار خواهد ساخت.»