تاپ خبر۲۴ : مدیرعامل بانک شهر از سرمایه‌گذاری این بانک، در خطوط متروی تهران و سایر کلانشهرها خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به نقش این بانک، در تامین سرمایه خطوط متروی تهران و سایر کلانشهرها اظهار کرد: بانک شهر با هدف […]

تاپ خبر۲۴ : مدیرعامل بانک شهر از سرمایه‌گذاری این بانک، در خطوط متروی تهران و سایر کلانشهرها خبر داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به نقش این بانک، در تامین سرمایه خطوط متروی تهران و سایر کلانشهرها اظهار کرد: بانک شهر با هدف اولویت‌بخشی به مقوله مسئولیت اجتماعی به منظور کاهش آلودگی هوا و تسهیل در تردد و حمل و نقل عمومی شهروندان، از توسعه و افزایش خدمات مترو حمایت قابل‌توجهی داشته و سرمایه‌گذار اصلی خطوط مترو در تهران و سایر کلانشهرها بوده است‌.

وی افزود: حمایت از پروژه خطوط ۳، ۶ و ۷متروی تهران و خطوط ۲متروی اصفهان و مشهد و خط ۴متروی شیراز از جمله اقدامات حمایتی بانک شهر در این زمینه بوده است.

مدیرعامل بانک شهر خاطر نشان کرد: در این راستا بانک شهر، تنها سرمایه‌گذار اصلی خط۶ متروی تهران بانک شهر است و ایستگاه فرودگاه مهرآباد نیز با حمایت این بانک به بهره‌برداری ‌رسید.