تاپ خبر۲۴:در راستای اجرای مصوبه هیأت محترم دولت ساعت کار شعب بانک صادرات ایران از ابتدای آبان ماه تغییر کرد . این بانک در راستای اجرای مصوبه هیأت محترم دولت و خدمات رسانی مطلوب­تر به مشتریان ساعت کار شعب خود را تغییر داد. براساس بخشنامه اعلام شده شعب این بانک در شهرستانها از شنبه تا […]

تاپ خبر۲۴:در راستای اجرای مصوبه هیأت محترم دولت ساعت کار شعب بانک صادرات ایران از ابتدای آبان ماه تغییر کرد .

این بانک در راستای اجرای مصوبه هیأت محترم دولت و خدمات رسانی مطلوب­تر به مشتریان ساعت کار شعب خود را تغییر داد. براساس بخشنامه اعلام شده شعب این بانک در شهرستانها از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵/۷ صبح الی ۱۴ بعداز ظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۵/۷ الی ۱۳ و در تهران شعب از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۳۰/۷ صبح الی ۱۵/۱۴ بعداز ظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۳۰/۷ صبح الی ۱۵/۱۳ بعداز ظهر آماده ارایه خدمات به مشتریان می‌باشند. همچنین در این بخش­نامه آمده است واحدهای ستادی از شنبه تا سه شنبه از ساعت ۳۰/۷ الی ۳۰/۱۶ بعدازظهر و روزهای چهار شنبه از ۳۰/۷ الی ۳۰/۱۵ بعدازظهرآماده ارایه خدمات هستند .

شایان ذکر است ساعت کار شعب شیفت به مدت ۲ ساعت علاوه بر ساعت اعلام شده در فوق می‌باشد.

گفتنی است کلیه مشتریان و هموطنان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از ساعت کار شعب با مرکز صدای سپهر (۰۹۶۰۲) تماس و یا به سایت این بانک به نشانی www.bsi.ir مراجعه نمایند.