تاپ خبر۲۴: رییس سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه معاونان و مدیران این سازمان طی نشستی با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران دیدار کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد رضایی، رییس این سازمان به همراه قائم مقام، معاونان و مدیران سازمان ورزش با ولی الله شجاع پوریان، […]

تاپ خبر۲۴: رییس سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه معاونان و مدیران این سازمان طی نشستی با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران دیدار کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد رضایی، رییس این سازمان به همراه قائم مقام، معاونان و مدیران سازمان ورزش با ولی الله شجاع پوریان، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران دیدار و پیرامون توسعه ورزش همگانی گفتگو کردند.
در این نشست رییس سازمان ورزش شهرداری تهران انتصاب شجاع پوریان به عنوان معاون اجتماعی و فرهنگی را تبریک گفت و افزود: ” حضور آقای شجاع پوریان در هیات همگانی تهران و نیز عضویت ایشان در شورای راهبردی سازمان ورزش نشان دهنده دغدغه ایشان برای فرهنگسازی در عرصه ورزش است”؛ بدون شک ورزش پایتخت با نگاه معاون جدید تحولات چشمگیری خواهد داشت.
محمد رضایی در ادامه به تشریح بخشی از عملکرد سازمان ورزش شهرداری پرداخت و اظهار کرد: امروز با نیازسنجی از مردم و اجرای برنامه های مناسب در مناطق ۲۲گانه، شاهد افزایش مشارکت شهروندان تهرانی در فعالیت های ورزشی هستیم.
وی در بخش دیگری سخنانش با تاکید بر اینکه افزایش تعرفه های ورزشی باید با شیب کم صورت پذیرد و عدم نظارت صحیح بر این موضوع موجب دوری افراد از ورزش می شود، خواستار حمایت معاون اجتماعی و فرهنگی از سازمان ورزش در جهت رفع مشکلات فراروی گسترش ورزش همگانی شد.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به حاضران خیر مقدم گفت و اظهار امیدواری کرد بتوان با همدلی و همکاری و تلاش مضاعف ورزش خانواده ها را بیش از گذشته وارد عرصه ورزش کرد.
شجاع پوریان، سازمان ورزش شهرداری تهران را پیشانی معاونت اجتماعی و فرهنگی دانست و پاسخگویی به هزاران شهروند ورزش دوست طی روز را تحسین کرد.
وی با بیان اینکه درصد بالایی از خانواده های پایتخت نشین روزانه برای دریافت خدمات به ستاد و اماکن ورزشی سازمان ورزش شهرداری مراجعه می کنند، تکریم ارباب رجوع و احترام به مراجعه کنندگان را مورد تاکید مضاعف قرارداد و از کارکنان سازمان ورزش خواست تا در این راستا کوشا باشند.
نشست یادشده روز ۲۹ بهمن ماه در محل سالن جلسات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد.