تاپ خبر۲۴: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ۱۰ محصول جدید شرکت نفت ایرانول رونمایی شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی ایرانول، در سال جهش تولید به منظور تکمیل سبد کالای ایرانول و افزایش سهم بازار و در راستای […]

تاپ خبر۲۴: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ۱۰ محصول جدید شرکت نفت ایرانول رونمایی شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی ایرانول، در سال جهش تولید به منظور تکمیل سبد کالای ایرانول و افزایش سهم بازار و در راستای استراتژی این شرکت ، ۱۰ محصول جدید با تکنولوژی بالا و قابل رقابت از لحاظ کیفیت در حد و اندازه بازارهای جهانی، تولید و به بازار عرضه شد.
ایرانول یونا API SN PLUS 5W-30 روغـــــن مـوتـور بنــزیـنــــی ، ایرانول ۱۵W-40 12000 ، ایرانول یورو دیزل روغن موتور دیزلی تمام سینتتیک ، ایرانول موتورو ۱۰W-40 روغن موتور سیکلت بنزینی چهار زمانه ، ایرانول هنزا ۲ روغن موتور دریایی دو زمانه، ایـرانـول ATF SP-IV روغن دنده اتوماتیک خودرو، ایـرانـول COOLMAX سیال خنک کننده ـ ضد یخ ضد جوش، گریس لیتیوم RES Lubril 00 ، روغن محافظ ورق فولاد RES PTO 25 و گریس لیتیوم کمپلکس RES Li-Complex از جمله این محصولات هستند که سه مورد جزء محصولات صنعتی و ۷ مورد محصولات موتوری به شمار می روند .
سه محصول صنعتی گریس لیتیوم RES Lubril 00 ، روغن محافظ ورق فولاد RES PTO 25 و گریس لیتیوم کمپلکس RES Li-Complex هستند که به ترتیب جهت استفاده در صنایع فولاد، سیمان و خـودروسـازی، محافـظـت از سـطـوق ورقـهـای فـولادی در بـرابـر زنگ زدگی و صنایع فولاد آلومـیـنـیـوم، مـعـادن و یاتاقان های چرخش در انواع خودروهای سـبک و سـنـگـیـن کاربرد دارند .
۷ محصول موتوری نیز شامل ایــرانــول یــونــا API SN PLUS 5W-30 روغـــــن مـوتـور بنــزیـنــــی است ، مطابق با بالاترین سطوح کارایی APIتولید شده ، به منظور مصرف در خودروهای بنزینی با تکنولوژی موتور TGDIطراحـی و با کاهش پدیده LSPI از موتورهای بنزینـی توربو شارژ، محافظت میکند.
ایرانول ۱۵W-40 12000 که این محصول نیز ویژه استفاده در خودروهای ساینا، کوییک و شاهین و برای خودروهای بنزینی تا سال ۲۰۰۱ میلادی طراحی شده است.
ایرانول یورو دیزل روغن موتور دیزلی تمام سینتتیک دیگر محصول رونمایی شده است . این محصول به منظور مصرف در خودروهای دیزلی سنگین و مدرن نظیر انـواع اتـوبـوس ، تریلر و کامیونت دارای استاندارد آلایندگی EURO 5 می باشد.
ایرانول هنزا ۲ روغن موتور دریایی دو زمانه نیز یکی دیگر از این محصولات موتوری است که دارای فــرمــولاســیــون انحصاری و موجب محافظت بیشـتـر از قطعات موتور و کاهش خرابی ها و دارای مشخصات استاندارد JASO MA انجمن استاندارد اتومبیل ژاپـن است.
ایـرانـول COOLMAX سیال خنک کننده ـ ضد یخ و ضد جوش از دیگر محصولات که جهت استفاده در انواع خودروهای سـبک ، سـواری ، ون ، کامیونت و مینی بوس و سنگین تر ، تریلر ، کامیون و اتوبوس می باشد .
ایرانول موتورو MOTOROW 10w-40 روغن موتور سیکلت بنزینی چهار زمانه نیز جـهـت استفاده در موتور سیکلت چهار زمانه بنزینی و غیر اتوماتیک کاربرد دارد.
ایـرانـول ATF SP-IV روغن دنده اتوماتیک خودرو از دیگر محصولات موتوری است که مناسب برای خـودروهـای سـواری ژاپـنـی و کـره ای بـا گیربکس های ۴ ،۵و ۶سرعته مورد استفاد قرار می گیرد .
گفتنی است؛ شرکت نفت ایرانول همواره بر تولید محصولات با کیفیت تاکید داشته و امروزه با تکمیل محصولات خود متناسب با استانداردهای جهانی و تنوع در محصولات مجموعه‌ای پیشرو در این عرصه محسوب می‌شود.