تاپ خبر۲۴ :ایسوس همواره با معرفی محصولات خود، در ایران طی مراسمی آخرین دستاوردهای خود را رونمایی می کند. اگر دنبال کننده اخبار قبلی مرتبط با رونمایی از مادربوردهای جدید این کمپانی باشید، این بار نیز ایسوس با به رخ کشیدن قدرت مادربورد ROG CROSSHAIR VI HERO خود در ایران و جهان، این مادربورد را […]

تاپ خبر۲۴ :ایسوس همواره با معرفی محصولات خود، در ایران طی مراسمی آخرین دستاوردهای خود را رونمایی می کند. اگر دنبال کننده اخبار قبلی مرتبط با رونمایی از مادربوردهای جدید این کمپانی باشید،

این بار نیز ایسوس با به رخ کشیدن قدرت مادربورد ROG CROSSHAIR VI HERO خود در ایران و جهان، این مادربورد را در بازار کامپیوتر رضا تهران، در یکی از فروشگاه های معتبر ایسوس، ترابایت، این مادربورد را به همراه
قدرتمند ترین پردازنده ارائه شده مبتنی بر پلتفرم جدید AMD یعنی AMD Ryzen R7 1800X، در حضور جمعی از کاربران حرفه ای، اصحاب رسانه و فروشندگان قطعات ایسوس رو نمایی کرد.
سعید مسلمی، مدیر فنی بخش قطعات ایسوس با جعبه گشایی از مادربورد و CPU، به بیان ویژگی های جدید و عملکرد این پلتفرم پرداخت. وی با ارائه تاریخچه شکل گیری شرکت AMD و جنگ قدرت بین دو کمپانی تولید کننده بحث را برای حاضرین شروع کرد.
سپس با نشان دادن ظاهر و هر آنچه که درون جعبه پردازنده وجود داشت ادامه داد. پس از آن نیز با معرفی رده های مختلف مادربورد های شرکت ایسوس، وارد مبحث توضیح در مورد مادربورد ROG CROSSHAIR VI HERO شد.
“تنها مادربوردهای مخصوص گیمینگ و اورکلاکینگ ایسوس با پلتفرم AMD شرکت ایسوس، با نام Crosshair نام گذاری شده است. بیشترین فرکانس و بیشترین تعداد رکورد در تمام پلتفرم های AMD با استفاده از مادربوردهای سری CROSSHAIRبه دست آمده است…” در ادامه به توضیحاتی در مورد خود مادربورد بحث را ادامه داد. این توضیحات شامل ظاهر جدید، فناوری های تکنیکی به کار گرفته شده نظیر ProClock، T-Topology نسل سوم، قطعات به کار گرفته در این سری به این رونمایی ظاهری فنی تر القا کرد.
در ادامه توضیحات مرتبط به مادربورد، محتویات درون مادربورد را نیز معرفی کرد:
” ایسوس همیشه علاوه بر تولید محصولی در خور برند خود، سلیقه کاربران و نیاز های دیگرشان را هم در نظر می گیرد. در جعبه این مادربورد، یک پل SLI HB، استیکر های جذاب ROG، و … نیز قرار داده تا کاربر علاوه بر استفاده از قطعه خریداره شده، لذت شخصی سازی و استفاده از برند ایسوس و به ویژهROG را نیز تجربه کند…”
در انتها، نوبت به بخش غافلگیرکننده رونمایی رسید! رکورد جهانی Cinebench R11.5 با استفاده از مادربورد ROG CROSSHAIR VI HERO و پردازنده AMD Ryzen R7 1800X در فرکانس باورنکردنی ۵,۴۶۹٫۹۵MHz در سایت Hwbot.orgشکسته شد که در حال حاضر یکی از مهمترین رکوردهای ثبت شده مرتبط با پردازنده در جهان است.
لینک رکورد:
http://hwbot.org/submission/3488143
لینک جدول امتیازات جهانی:
http://hwbot.org/benchmark/cinebench_-_r11.5/rankings?start=0&cores=8#start=0#interval=20