تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت در بازدید از نمایشگاه الکامپ، از دو محصول جدید این بانک با عنوان “شهروند کارت ملت” و “برداشت وجه بدون کارت از خودپرداز” رونمایی کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ ، علی رستگار در این مراسم با بیان این نکته که بانک ملت در حوزه خدمات الکترونیک در نظام بانکی سرآمد […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک ملت در بازدید از نمایشگاه الکامپ، از دو محصول جدید این بانک با عنوان “شهروند کارت ملت” و “برداشت وجه بدون کارت از خودپرداز” رونمایی کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ ، علی رستگار در این مراسم با بیان این نکته که بانک ملت در حوزه خدمات الکترونیک در نظام بانکی سرآمد است، یادآور شد: بانک ملت تاکنون محصولات متعددی را به مردم و مشتریان ارائه داده است.
وی از طراحی ۳۶ محصول جدید در بانک ملت خبر داد و یادآور شد: این محصولات در راستای تکمیل زنجیره ارزش خدمات الکترونیک این بانک در حال تکمیل و ارائه است.
رستگار اظهار امیدواری کرد که ارائه این خدمات بتواند رضایت حداکثری مشتریان و مردم را تامین کند.
وی با تاکید بر این نکته که بانک ملت در تمامی حوزه ها توانسته است عملکرد درخشانی را ارائه کند اظهار داشت: تلاش کارکنان بانک ملت و زحمات آنان هر روز به محصولات جدید تبدیل می شود و دانش آنان در خدمت مردم و مشتریان قرار می گیرد.
رستگار به خدمات بانک ملت به حوزه های مختلف از جمله انرژی، سلامت و حمل و نقل اشاره کرد و یادآور شد: بانک در این حوزه ها قدم های مثبتی را برداشته و خدمات بی بدیلی را در اختیار فعالان این حوزه ها قرار داده است.
وی با بیان این نکته که امروز بانک ملت در تمامی شاخص ها به جز یک شاخص از لحاظ کمی رتبه اول نظام بانکی کشور را در اختیار دارد، یادآور شد: این بانک در پروژه های بزرگ ملی نقش مهمی ایفا کرده است.
مدیرعامل بانک ملت به انعقاد تفاهمنامه های مختلف با سازمان ها و وزارتخانه های مختلف اشاره کرد و گفت: به تازگی نیز تفاهمنامه ای با سازمان تامین اجتماعی منعقد شده و در چارچوب آن ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات با هدف رفاه بیشتر مردم در حوزه سلامت، در اختیار این سازمان قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: از این قبیل اقدامات هر روز در بانک ملت در حال انجام است که امیدواریم با توسعه هرچه بیشتر این خدمات، بتوانیم سطح رضایت مشتریان را از این بانک افزایش دهیم.
مدیرعامل بانک ملت همچنین از بخش های مختلف غرفه بانک ملت در نمایشگاه الکامپ بازدید و با کارشناسان ادارات مختلف و شرکت های وابسته به بانک دیدار و گفت و گو کرد.
بر اساس این گزارش، کارت شهروندی ملت کارتی الکترونیک است که علاوه بر داشتن امکانات سایر کارت های متمرکز، امکان استفاده از انواع خدمات شهری نظیر پرداخت وجه کرایه اتوبوس، مترو، پارکومتر و … را برای دارنده کارت فراهم می سازد.
در خدمت پرداخت وجه بدون کارت از دستگاه خودپرداز هم مشتریان می توانند بدون داشتن کارت و تنها با داشتن شماره کارت و دریافت شماره حواله از طریق اینترنت بانک، همراه بانک یا USSD نسبت به دریافت وجه از دستگاه های خودپرداز اقدام کنند.
در این مراسم همچنین خدمت جدید شرکت بیمه ما با عنوان بیمه تجهیزات الکترونیک که در محل نمایشگاه الکامپ و به صورت فردی و آنلاین به مشتریان ارائه می شود رونمایی شد.