تاپ خبر۲۴: هشتمین همایش بزرگ رالی شهروندی در حالی صبح روز جمعه به میزبانی منطقه ۸ برگزار شد که این برنامه تفریحی- ورزشی، نسبت به دروه های گذشته با استقبال بیشتری از سوی خانواده ها همراه بود. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، اقبال عمومی مردم ازمسابقات رالی […]

تاپ خبر۲۴: هشتمین همایش بزرگ رالی شهروندی در حالی صبح روز جمعه به میزبانی منطقه ۸ برگزار شد که این برنامه تفریحی- ورزشی، نسبت به دروه های گذشته با استقبال بیشتری از سوی خانواده ها همراه بود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، اقبال عمومی مردم ازمسابقات رالی شهروندی طی سالهای قبل، موجب شد تا هشتمین دوره این همایش در دومین ماه امسال برگزارشود.

استارت از منطقه ۸

منطقه ۸ به عنوان میزبان هشتمین همایش رالی شهروندی، این مسابقات را از ساعت ۸ صبح با دادن نقشه مسیر به شرکت کنندگان آغازکرد.

براساس برنامه از پیش تعیین شده، مسیر این همایش از خیابان خالد اوقلی در منطقه ۸ آغاز و به برج میلاد ختم شد.

حضور مدیران شهری در همایش رالی شهروندی

برد و باخت مهم نیست، اولویت قانون‌مداری است

قائم مقام سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: در برنامه هایی همچون رالی خانوادگی بحث برد و باخت مهم نیست، بلکه رعایت قوانین و مقررات و یا به عبارت بهتر، قانونمندی شهروندان اهمیت دارد.

مسعود معمایی افزود: در این گونه همایش ها آنچه مهم است، ورزش و همچنین جنبه های فرهنگی و تفریحی آن است. امروز ما به دنبال این هستیم که نظم اجتماعی را در میان شهروندان خوب تهرانی آن هم به صورت نامحسوس گسترش دهیم.

وی با بیان این که برگزاری چنین همایش هایی تاثیرات مثبتی برروابط خانوادگی و اجتماعی دارد، خاطر نشان کرد: وقتی اعضای یک خانواده در یک روز تعطیل در چنین مراسمی شرکت می کنند، این مساله باعث تحکیم خانواده ها می شود و در این صورت است که ما به یکی از اهداف بزرگ خود دست خواهیم یافت.

معمایی در مورد هشتمین همایش رالی شهروندی که به همت اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد، گفت: برگزاری دوره های قبلی که با استقبال خوب شهروندان تهرانی همراه بود، ما را بر آن داشت تا بار دیگیر این همایش را برگزار کنیم؛ امروز شاهد برگزاری هشتمین مرحله این همایش هستیم.

به جنبه های فرهنگی بیشتر توجه داریم

رییس اداره تفریحات ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران در تشریح روند برگزاری این رقابت ها گفت: برای آشنایی شرکت کنندگان با شرایط رالی خانوادگی، دو جلسه آموزشی از در خصوص نقشه خوانی برگزار شد تا رانندگان با شرایط مسابقات رالی بیشتر آشنا شوند.

دستگردی ادامه داد: هدف ما از برگزاری چنین همایش هایی، صرفا رسیدن به مقصد و معرفی برترین ها نیست، بلکه به دنبال آموزش به رانندگان و در نتیجه ترویج فرهنگ صحیح رانندگی در میان شهروندان خوب تهرانی هستیم.

خانواده ها روز خوبی را پشت سر گذاشتند

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸ گفت: این هشتمین همایشی است که به همت سازمان ورزش شهرداری تهران انجام می شود و امروز منطقه ما افتخار میزبانی این همایش را پیدا کرده است.

خسروی ادامه داد: استقبال شهروندان از این برنامه ورزشی – تفریحی نسبت به دوره های قبل، افزایش داسته که همین مساله متولیان ورزش شهرداری را برای ادامه این برنامه ترغیب کرده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸ با بیان اینکه این منطقه آمادگی دارد تا در برنامهه ای بعدی نیز میزبانی برگزاری همایش رالی به طور کامل به عهده بگیرد، گفت: در این گونه برنامه ها، مسائل فرهنگی، آموزشی و به خصوص خانوادگی بیشتر مورد نظر است تا خانواده هایی سالم و منسجم و در نهایت جامعه ای پویا و با نشاط داشته باشیم.

سومین همایش رالی خانوادگی روز ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور معمایی قائم مقام، میرزایی معاون ورزش بانوان و دستگردی رییس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران، خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸ به همراه قائم مقام وی، مردانی و پورجانکی به ترتیب مدیر ورزش آقایان و بانوان این منطقه برگزار شد.