تاپ خبر۲۴: طی هفته منتهی به ۱۵ مردادماه، در حالی بیش از ۵۵۱ هزار تن انواع کالا به ارزش حدود ۶۸۰۰ میلیارد ریال در بازارهای فیزیکی و فرعی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که گروه فولاد به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب رشد ۲۷ و ۱۷ درصدی را تجربه کرد. به گزارش […]

تاپ خبر۲۴: طی هفته منتهی به ۱۵ مردادماه، در حالی بیش از ۵۵۱ هزار تن انواع کالا به ارزش حدود ۶۸۰۰ میلیارد ریال در بازارهای فیزیکی و فرعی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که گروه فولاد به لحاظ حجم و ارزش به ترتیب رشد ۲۷ و ۱۷ درصدی را تجربه کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این هفته و در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی، ۲۷۸ هزار و ۱۰۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۱۲۵ میلیارد ریال معامله شد.
در این تالار، ۱۶۸ هزار و ۲۲۹ تن انواع مقاطع فولادی، ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن، ۴۴۵۰ تن انواع مس، ۱۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۵۰۲۰ تن آلومینیوم، ۱۰۰ تن کک و ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها خریداری شد.
همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۴۰ هزار و ۸۰۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۳۹۸ میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار، ۱۳۱ هزار و ۳۷۳ تن انواع قیر، ۳۵ هزار و ۷۷۹ تن مواد پلیمری، ۳۷ هزار و ۱۴۰ تن وکیوم باتوم، ۱۹ هزار تن لوب کات، ۱۴ هزار و ۷۸۳ تن مواد شیمیایی، ۷۹۰ تن عایق رطوبتی، ۱۰۱۰ تن گوگرد، ۹۰۰ تن سلاپس واکس و ۳۰ تن گاز آرگون معامله شد.
طی هفته مذکور در تالار محصولات کشاورزی نیز، ۳۴۶۰ تن شکرسفید و ۲۸ هزار تن ذرت به فروش رسید.