تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۳۰ مرداد ماه، ۶۹۳ هزار و ۳۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۲ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۱۲ و ۲ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد. به گزارش تاپ […]

تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۳۰ مرداد ماه، ۶۹۳ هزار و ۳۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۵۲ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۱۲ و ۲ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۴۴ هزار و ۶۸۹ تن انواع کالا به ارزش ۲۴ هزار و ۸۹۳ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۴۰ هزار و ۸۰۴ تن فولاد، ۲ هزار تن آلومینیوم، یک هزار و ۴۰ تن مس، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۵۰ تن سولفور مولیبدن، ۵۸۰ تن شمش روی و ۲۰ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۴۴۴ هزار و ۹۱۱ تن انواع کالا به ارزش ۳۲ هزار و ۷۳۷ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۲۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۵۷ هزار و ۶۰۵ تن قیر، ۷۲ هزار و ۸۲۵ تن مواد پلیمری، ۳۶ هزار و ۳۰۳ تن مواد شیمیایی، ۳۸ هزار و ۴۳هزار تن لوب کات، یک هزار و ۱۶۰ تن عایق رطوبتی، یک هزار و ۷۱۷ تن روغن پایه، ۱۷۰ تن آرگون و ۵ هزار و ۱۳۰ تن گوگرد معامله شد.

همچنین ۳ هزار و ۴۳۰ تن کالا و یک واحد تجاری در گروه اموال غیرمنقول هم در بازار فرعی بورس کالای ایران دادوستد شد.