تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۱۰ مرداد ماه، ۴۴۱ هزار و ۸۱۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۷۱ و ۷۳ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد. به گزارش […]

تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۱۰ مرداد ماه، ۴۴۱ هزار و ۸۱۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب رشد ۷۱ و ۷۳ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۲۰۴ هزار و ۲۷ تن انواع کالا به ارزش ۱۱ هزار و ۳۳۷ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۱۹۶ هزار و ۷۲۸ تن فولاد، یک هزار و ۷۰۰ تن مس، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز ۲۳۷ هزار و ۷۴۸ تن انواع کالا به ارزش ۱۲ هزار و ۴۴۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۱۲۰ هزار و ۷۷۰ تن وکیوم باتوم، ۴۰ هزار و ۹۰ تن قیر، ۵۰ هزار و ۷۰  تن مواد پلیمری، ۱۷ هزار و ۸۲۶ تن مواد شیمیایی، ۵۷۲ تن عایق رطوبتی، ۵۰ تن لوب کات، ۲۰ تن آرگون و ۸ هزار و ۳۹۰ تن گوگرد معامله شد.

بر اساس این گزارش، بازار فرعی بورس کالای ایران هم معامله ۴۰ تن کالا را تجربه کرد.