تاپ خبر۲۴:خدمات قابل ارائه از طریق همراه بانک سینا در مرداد ماه با استقبال مشتریان مواجه شده است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در راستای ایجاد زمینه های بانکداری آسان، سامانه همراه بانک سینا راه اندازی شده است که بررسی عملکرد آن در مرداد ماه نشان می دهد تمایل […]

تاپ خبر۲۴:خدمات قابل ارائه از طریق همراه بانک سینا در مرداد ماه با استقبال مشتریان مواجه شده است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در راستای ایجاد زمینه های بانکداری آسان، سامانه همراه بانک سینا راه اندازی شده است که بررسی عملکرد آن در مرداد ماه نشان می دهد تمایل مشتریان به استفاده از خدمات قابل ارائه از طریق این سامانه رو به رشد بوده است.
طبق این گزارش، بیشترین استقبال کاربران از خدمات همراه بانک سینا در مرداد ماه، مربوط به سرویس خرید شارژ مستقیم ( Top up) بوده که رشد ۵۲ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه به سال قبل نشان می دهد. پرداخت قبض و خرید شارژ نیز نسبت به سال قبل رشد ۲۷ درصدی و نسبت به ماه قبل رشد ۹ درصدی را شاهد بوده است.
عملیات مانده گیری از طریق همراه بانک نیز در مقایسه با سال قبل به میزان ۴۵ درصد و نسبت به ماه قبل معادل ۳۰ درصد رشد داشته است. با همراه بانک سینا عملیات متعددی از جمله انجام انواع انتقال وجه (ساتنا، پایا، کارت به کارت شتابی)، پرداخت قبض، خرید شارژ و بسیاری خدمات دیگر قابل اجراست که می تواند در تسریع انجام خدمات بانکی موثر باشد.