تاپ خبر۲۴: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت استفاده از ظرفیت های مشترک همکاری میان خودروسازان و رسانه ها خبرداد و گفت: با همکاری و پشتیبانی اصحاب رسانه، در مسیر ارتقای جایگاه صنایع کشور و دستیابی به اهداف خود گام برخواهیم داشت. به گزارش تاپ خبر ۲۴ از سایپا نیوز: دکتر مهدی جمالی در جریان […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت استفاده از ظرفیت های مشترک همکاری میان خودروسازان و رسانه ها خبرداد و گفت: با همکاری و پشتیبانی اصحاب رسانه، در مسیر ارتقای جایگاه صنایع کشور و دستیابی به اهداف خود گام برخواهیم داشت.

به گزارش تاپ خبر ۲۴ از سایپا نیوز: دکتر مهدی جمالی در جریان برگزاری مراسم ضیافت افطار اصحاب رسانه و خبرنگاران، با اشاره به ضرورت پشتیبانی و همکاری رسانه ها از صنعت و تولیدکنندگان داخلی اظهارکرد: رسانه ها سنگر اصلی حمایت از صنایع به ویژه صنعت خودروسازی کشور هستند و با چشمان تیزبین خود ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت می توانند به عنوان پشتیبان و حامی صنایع عمل کنند.

وی افزود: مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا در برنامه ریزی و اجرای سیاست ها و طرح های خود همواره از گزارش ها، نظرات و دیدگاه های رسانه ها استفاده کرده و ایده های آنان را به عنوان راهکار هدایت صحیح و اصولی مجموعه در دستور کار قرار داده است.

وی تاکید کرد: با استفاده از دیدگاه های رسانه ای و نظرات منعکس شده در فضای مطبوعاتی کشور تلاش کرده ایم نگاه متمرکز و علمی خود را در تمامی بخش ها و حوزه های گروه خودروسازی سایپا تسری دهیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته گروه خودروسازی سایپا توانست تولید خود را حدود ۵۷ درصد افزایش دهد که با توجه به میانگین افزایش ۳۸ درصدی تولید خودرو در سطح کشور، میزان افزایش تولید در گروه سایپا بسیار چشمگیر بوده است.

دکتر جمالی با بیان این که بازخورد افکار عمومی جامعه بیانگر اطلاع کلی مردم از موفقیت گروه خودروسازی سایپا در زمینه افزایش تولید در سال گذشته است، خاطرنشان کرد: رسانه ها سهم به سزایی در انعکاس موفقیت گروه در سال گذشته را بر عهده داشته اند که این تلاش آنان برای کارکنان گروه سایپا یک پشتوانه محسوب می شود.

وی دغدغه اصلی رسانه ها در بخش خودروسازی کشور را نوآوری و داخلی سازی محصولات عنوان کرد و گفت: گروه سایپا علاوه بر اهتمام جدی نسبت به افزایش تولید، برنامه های بسیار خوبی در زمینه طراحی و مهندسی محصول را به اجرا درآورده که نتیجه آن در سال گذشته رونمایی از خودرو کوییک و در سال جاری معرفی دو محصول جدید مبتنی بر پلت فرم SP100 خواهد بود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به تلاش های این مجموعه در زمینه ارتقای کیفیت محصولات افزود: تلاش های مناسبی برای ارتقای پلت فرم های کنونی و بهبود کیفیت محصولات صورت گرفته که رشد هفت پله ای در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بیانگر تلاش جدی این مجموعه در زمینه کیفیت است.

دکتر جمالی ضمن تاکید بر ضرورت ادامه تلاش ها برای افزایش کیفیت محصولات، اظهارکرد: در مسیر افزایش کیفیت نیازمند همکاری و هم فکری جدی با رسانه ها و استفاده از نظرات و دیدگاه های آنان هستیم که باید از این ظرفیت همکاری به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

وی همچنین آغاز همکاری گروه خودروسازی سایپا با شرکت سیتروئن فرانسه را پدیدآورنده فضای رقابتی در صنعت کشور دانست و گفت: شرکت مشترک سایپا و سیتروئن تشکیل شده و مقدمات اجرایی لازم برای آغاز همکاری در زمینه تولید محصول با برند مشترک در حال اجرا است و به زودی شاهد عرضه محصولات آن خواهیم بود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به بهبود شرایط قطعه سازی کشور نیز تصریح کرد: باید به مذاکره کنندگان محترم در دولت یازدهم دست مریزاد گفت که زمینه ورود سرمایه گذاران خارجی را فراهم ساختند.

وی با بیان این مطلب که شرکت مشترک تولید رینگ خودرو با همکاری سایپا و یک شرکت خارجی در شهر خرمشهر کلنگ زنی شده است، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده این شرکت در سال سه میلیون حلقه رینگ آلومینیومی خودرو را تولید کند که سهم به سزایی در بهبود اقتصاد منطقه و اشتغال شهر خرمشهر خواهد داشت.

دکتر جمالی در بخش دیگری از اظهارات خود به راه اندازی کارخانه تولید خودرو گروه سایپا در کشور الجزائر اشاره کرد و گفت: این کارخانه با انجام فرایندهای مطالعاتی و کارشناسی شده توسط همکاران گروه خودروسازی سایپا و به صورت کاملا علمی با سرمایه گذاری ۹۹ درصدی طرف خارجی در یک ماه آینده راه اندازی خواهد شد که می تواند سهم صادرات محصولات سایپا را در بازار آفریقا به شکل قابل ملاحظه ای افزایش دهد.

nnnn

وی همچنین اصلاح ساختار سرمایه در گروه خودروسازی سایپا که در سال گذشته به اجرادرآمد را انقلابی در بازار سرمایه کشور دانست و تاکید کرد: با اجرای این برنامه سایپا به رکورد سودآوری ۱۵۷ درصدی در بازار سرمایه دست یافت؛ ضمن این که در سال جاری مرحله دوم این برنامه را اجرا خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اجرای برنامه تحول در خدمات پس از فروش را نیز از دیگر برنامه های مجموعه در سال جاری عنوان کرد و افزود: انتظار داریم در اجرای این برنامه رسانه ها همچون گذشته نگاه نکته سنج خود را به کار گرفته و همکار و یاور ما در اجرای این برنامه باشند تا بتوانیم در این زمینه نیز با استفاده از یک ظرفیت مشترک، برای جلب رضایت مشتریان تلاش کنیم.

وی در خاتمه سیاست گروه خودروسازی سایپا در همکاری با رسانه های کشور را شفافیت و صداقت عنوان کرد و گفت: درخواست داریم همواره اطلاع رسانی از فعالیت های گروه خودروسازی سایپا به صورت دقیق و اصولی صورت گیرد و رسانه ها همچون پل ارتباطی میان مجموعه و مشتریان عمل کنند.