تاپ خبر۲۴: افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن در نشست خبری امروز صبح از راه اندازی ۳۶ واحد صنعتی در ۹ ماهه اول و همچنین۲۲ طرح دیگر تاپایان امسال خبر داد. مدیرعامل بانک صنعت و معدن ضمن اعلام این خبر ، حجم سرمایه گذاری انجام شده در طرحهای مذکور را ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد […]

تاپ خبر۲۴: افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن در نشست خبری امروز صبح از راه اندازی ۳۶ واحد صنعتی در ۹ ماهه اول و همچنین۲۲ طرح دیگر تاپایان امسال خبر داد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ضمن اعلام این خبر ، حجم سرمایه گذاری انجام شده در طرحهای مذکور را ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : با راه اندازی کامل این پروژه ها تا پایان امسال ۶۷۰۰ شغل جدید به طور مستقیم ایجاد خواهد شد .
وی منابع ارزی سرمایه گذاری شده در این طرحها را معادل ۱٫۴ میلیارد یورو اعلام کرد و افزود: واحد فروسلیس همدان که ۲ ماه پیش با سرمایه گذاری ۷ میلیون یورو مورد بهره برداری قرار گرفت، واحد مولد برق یزد که سه ماه پیش تولید آزمایشی خود را با سرمایه گذاری ۲۱۰ میلیون یورو آغاز کرد و واحد تولید شمش رویال در بیرجند که با ۱۶ میلیون یورو سرمایه گذاری به مرحله تولید رسیده است از جمله واحدهایی است که طی ۹ ماهه گذشته با حمایت مالی و با استفاده از منابع بانک صنعت و معدن تجهیز مالی و راه اندازی شد.
وی در ادامه از راه اندازی ۲۳ طرح دیگر تا پایان سال جاری خبر داد و افزود : منابعی که برای این طرحها مورد استفاده قرار گرفته معادل ۶۲۰ میلیون یورو است . وی همچنین از راه اندازی طرح های پتروشیمی لرستان با ۲۳۲ میلیون یورو، کارخانه پتروشیمی اهواز با ۲۳۰ میلیون یورو و واحد تولید کف پوش و MDF در اردبیل با ۱۱ میلیون یورو تا پایان سال خبر داد .