تاپ خبر۲۴ : مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به سیاست سال جاری این بانک مبنی بر کسب سود و کارمزد و افزایش درآمد گفت: سودآوری شعب بانک در سال جاری به طور مستمر کنترل می شود. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران ، دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش بررسی […]

تاپ خبر۲۴ : مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به سیاست سال جاری این بانک مبنی بر کسب سود و کارمزد و افزایش درآمد گفت: سودآوری شعب بانک در سال جاری به طور مستمر کنترل می شود.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران ، دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش بررسی عملکرد سال ۹۶ و تبیین برنامه های راهبردی سال ۹۷ این بانک در بابلسر با اشاره به اهمیت پیگیری و اجرای اهداف سال جاری عنوان کرد: روسای واحدها باید اجرای این اهداف را رصد و کنترل کنند و هیات مدیره نیز به طور مستمر عملکرد واحدها را بررسی می کند.

وی با بیان اینکه کارنامه بانک در سال گذشته مطلوب و در بسیاری از امور تحسین برانگیز است، افزود: انضباط مالی باید یکی از امور مهم واحدها باشد و آن را به طور جدی در دستور کار قرار دهند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه افتتاح حساب جاری بدون ارایه دسته چک یکی از عوامل مهم جذب منابع و سپرده ها محسوب می شود، تصریح کرد: همچنین با توجه به مناسبت های متعدد در تقویم کشور، افزایش صدور کارت هدیه نیز باید به طور ویژه از سوی شعب دنبال شود.

حسین زاده با تاکید بر اینکه در معاملات اعتباری، خرید دین باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: این بخش می تواند منابع ارزان قیمت برای بانک به همراه داشته باشد و از این رو توجه ویژه به خرید دین ضروری است.

وی با بیان اینکه واحدهای بانک باید برای ارایه خدمات ال سی و ضمانتنامه به سراغ شرکت ها بروند، ادامه داد: باید از ظرفیت های بین المللی بانک نیز به نحو مطلوب استفاده شود و بر این اساس باید ال سی داخلی و خارجی مورد توجه قرار گیرند. همچنین با توجه به اهمیت ضمانتنامه ها، باید آموزش های لازم در این خصوص به همکاران ارایه شود.

ضرورت توجه مسئولان واحدهای بانک به حفظ نظم و آراستگی کارکنان و همچنین محیط شعب و خودپردازها از دیگر تاکیدات مدیرعامل بانک ملی ایران در این همایش بود.

حسین زاده با بیان این که مبارزه با پولشویی در کشور ما به شدت توسط نهادهای بین المللی از جمله FATF رصد می شود، اظهار کرد: از آنجایی که بحث مبارزه با پولشویی اهمیت بسیاری برای وجهه بین المللی کشور دارد و این موضوع برای بانک ملی ایران و نظام بانکی کشور نیز بسیار با اهمیت است، بنابراین همه باید در جهت تحقق محورهای آن تلاش کنیم.

وی درباره ادغام شعب بانک نیز بیان کرد: ادغام شعب در مکان هایی که فاصله آنها کم است، ضروری بوده تا علاوه بر کاهش هزینه، مشکل کمبود نیرو در شعب نیز رفع شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی بازار ارز و نوسانات آن، خرید تجهیزات مورد نیاز واحدها باید با سرعت بیشتری انجام شود.

در پایان این همایش نیز، روسای شعب اسکان و حافظ بانک به جهت عملکرد موفق در سال گذشته توسط مدیرعامل بانک مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این همایش دو روزه، چندین پانل تخصصی و پرسش و پاسخ با حضور مدیران ارشد بانک ملی ایران برگزار و مهم ترین برنامه های این بانک در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.