تاپ خبر۲۴: محصولات رده بالای ایسوس، همواره در نمایشگاه های بین المللی درخشیدند و جوایز متعددی را نیز به خود اختصاص داده اند. این بار ایسوس در نمایشگاه معتبر CES 2016 در شهر لاس وگاس امریکا ۵ جایزه خلاقیت را در بخش های مختلف دریافت کرده است. در بخش تجهیزات شبکه، روتر جدید سه باندهRT-AC5300 […]

تاپ خبر۲۴: محصولات رده بالای ایسوس، همواره در نمایشگاه های بین المللی درخشیدند و جوایز متعددی را نیز به خود اختصاص داده اند.

این بار ایسوس در نمایشگاه معتبر CES 2016 در شهر لاس وگاس امریکا ۵ جایزه خلاقیت را در بخش های مختلف دریافت کرده است. در بخش تجهیزات شبکه، روتر جدید سه باندهRT-AC5300 ایسوس یکی از این جوایز را به خود اختصاص داد.
روتر سه بانده و هشت آنتنRT-AC5300 به عنوان سریعترین روتر بی سیم جهان شناخته می شود که با استفاده از پردانده Broadcom® NitroQAM™ حداکثر سرعت ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه را در باند ۲٫۴ گیگاهرتز و حداکثر سرعت ۲۱۶۷ مگابیت برثانیه را در دو باند مجزای ۵ گیگاهرز پدید می آورد که با ترکیب هر سه باند این غول هشت آنتن، سرعتی معادل ۵۳۳۴ مگابیت برثانیه را در محیط بی سیم در دسترس قرار می دهد.
RT-AC5300 با چهار جفت آنتن و پیکربندی ۴×۴ MIMO، دستگاهی ایده آل برای بازی با کمترین وقفه در محیط شبکه و آنلاین، اشتراک محتوای تصویری با کیفیت ۴K در هر نقطه از خانه است. RT-AC5300 برای پوشش دهی همه نقاط نیز بهینه شده و با فناوری Beam Forming، با شناسایی فاصله دستگاه ها در محیط بی سیم، بسته به نیاز آنها سیگنال را تقویت می کند تا همه دستگاهای موجود در شبکه، از بالاترین کیفیت استفاده کنند.
RT-AC5300 نیز به طور اختصاصی دارای یک حساب در شبکه مخصوص بازی WTFast® است که برای گیمرها، تجربه ای خاص از بازی در محیط آنلاین و اینترنت را به ارمغان می آورد. WTFast® با استفاده از یک شبکه خصوصی برای گیمرها (GPN®)، شبکه ای اختصاصی برای سرورهای بازی ایجاد می کند و کاربر بصورت خودکار به این شبکه متصل شده و در بازی پینگ، لگ و تاخیر ( مهم ترین فاکتور در بازی های شبکه ای و تحت اینترنت) در حد محسوسی کاهش می یابد. این امکان بدون نیاز به تنظیمی خاص یا روشن بودن کامپیوتر، به صورت خودکار وارد شبکه WTFast می شود و تمامی دستگاه های متصل به RT-AC5300 حتی کنسول های بازی یا دستگاه های هوشمند، می توانند از این محیط استفاده می کنند. در RT-AC5300 برای اتصال به شبکه کابلی، هر کاربر می تواند از بستر سرعت ۲ گیگابیت بر ثانیه استفاده کند.