تاپ خبر۲۴: بالغ بر ۴۱ هزار و ۹۰۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴٫۹ میلیون دلار در تالار صادراتی بورس کالای ایران داد و ستد شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، ۳۰ هزار تن گوگرد گرانوله پتروشیمی […]

تاپ خبر۲۴: بالغ بر ۴۱ هزار و ۹۰۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴٫۹ میلیون دلار در تالار صادراتی بورس کالای ایران داد و ستد شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، ۳۰ هزار تن گوگرد گرانوله پتروشیمی خارک برای صادرات به بازارهای جهانی مورد معامله قرار گرفت. ۳ هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت صنعت قیر پارسیان انرژی به همراه ۶۸۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت شیمی تجارت نقش جهان و ۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت کیمیا قیر جی از دیگر معاملات تالار صادراتی به شمار می رود. در این تالار همچنین ۱۶۰۰ تن لوب کات سنگین شرکت پالایش نفت بندرعباس از سوی مشتریان خریداری شد.
این گزارش حاکی است، طی روز چهارشنبه و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بالغ بر ۱۳ هزار تن انواع قیر، ۱۸ هزار تن انواع مواد شیمیایی به همراه ۱۹۴ تن مواد پلیمری و ۶۰ تن آرگون پتروشیمی شیراز داد و ستد شد. ۷ هزار تن لوب کات سنگین شرکت پالایش نفت تهران نیز از دیگر معاملات این تالار به شمار می رود.
بر اساس این گزارش، طی روز چهارشنبه ۳ هزار و ۹۷۵ تن شکر و ۱۱۰ تن برنج هندی نیز در تالار محصولات کشاورزی به فروش رفت. در مجموع بورس کالای ایران در این روز شاهد معامله بیش از ۷۵ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۴۴ میلیارد ریال بود.