تاپ خبر۲۴ :ایسوس ماوس ROG Pugio را معرفی کرد، یک ماوس مخصوص بازی با طراحی ارگونومیک و سوکت انحصاری با تعویض آسان سوئیچ که به راحتی می‌توان با هر دو دست راست و چپ با آن کار کرد و از کلیدهای جانبی قابل تظیم بهره می‌برد. ماوس گیمینگ Pugio به همراه سوکت انحصاری تعویض آسان […]

تاپ خبر۲۴ :ایسوس ماوس ROG Pugio را معرفی کرد، یک ماوس مخصوص بازی با طراحی ارگونومیک و سوکت انحصاری با تعویض آسان سوئیچ که به راحتی می‌توان با هر دو دست راست و چپ با آن کار کرد و از کلیدهای جانبی قابل تظیم بهره می‌برد.

ماوس گیمینگ Pugio به همراه سوکت انحصاری تعویض آسان سوئیچ عرضه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد از سوئیچ‌هایی با بازخورد متفاوت و طول عمر ۵۰ میلیون کلیک استفاده کلیک استفاده کنند. علاوه بر این، ROG Pugio دارای یک سنسور مخصوص بازی اپتیکال ۷۲۰۰DPI، نورپردازی ASUS Aura RGB و پشتیبانی از ASUS Aura Sync می‌باشد.
طراحی ارگونومیک برای ماراتون‌های گیمینگ
یک ماوس سازگار با هر دو دست به همراه کلیدهای جانبی، اغلب باید در دو طرف خود کلیدهای یکسانی داشته باشد تا گیمرهای راست دست و چپ دست بتوانند از آن استفاده کنند. اشکال چنین طراحی‌هایی این است که به‌طور تصادفی فشرده می‌شوند حتی هنگامی که غیرفعال باشند.
ماوس مخصوص بازی ROG Pugio طوری طراحی شده است که با هر دو دست بتوان از آن استفاده کرد و همچنین با کلیدهای جانبی قابل تغییر، نیازی نیست گیمرها برای عدم فشار تصادفی کلیدهای کناری، حالت دست خود را تغییر دهند و تنها کافی است تا همان‌طور که می‌خواهند کلیدهای جانبی را تنظیم کنند. ROG Pugio دارای کلیدهای جانبی مغناطیسی می‌باشد (در هر طرف دو عدد) که می‌توانند با یک کاور پلاستیکی تعویض شوند. برای راحتی بیشتر، پنل‌های لاستیکی کناری با الگوی تمدن مایا به در دست نگه‌داشتن راحت‌تر و بهتر ماوس در دست کمک می‌کنند.
سوکت انحصاری تعویض آسان سوئیچ ایسوس به گیمرها اجازه می‌دهد تا به راحتی سوئیچ‌هایی را با بازخورد و مقاومت دلخواه نصب کنند. این کار با تعویض سوئیچ‌های فرسوده به طول عمر ماوس نیز می‌افزاید.
ROG Pugio دارای سوئیچ‌های بادوام Omron می‌باشد که طول عمری برابر با ۵۰ میلیون کلیک دارند، که طول عمر آنها ۳۰ میلیون بیشتر از سوئیچ‌های استاندارد Omron می‌باشد. علاوه بر این Pugio، با یک جفت سوئیچ بسیار با کیفیت و ژاپنی Omron در جعبه خود همراه شده است که گیمرها می‌توانند بنا بر نیاز خود با سوئیچ‌های پیش‌فرض روی ماوس آن را تعویض کنند.
شخصی‌سازی انعطاف‌پذیر
نورپردازی ASUS Aura RGB به کاربران اجازه می‌دهد تا جلوه‌های نوری و سبک نورپردازی مورد علاقه خود را از بین میلیون‌ها رنگ انتخاب کنند. ROG Pugio دارای نورپردازی Aura RGB در سه ناحیه است که شامل کانال‌های نوری زاویه‌دار در پشت ماوس می‌شود. جلوه‌های نوری خیره کننده بر روی ROG Pugio می‌توانند با دیگر محصولات منطبق با Aura Sync برای دستیابی به یک سبک نور واحد همگام‌سازی شود؛ علاوه بر این Aura Sync به کاربران اجازه می‌دهد تا به جلوه‌های هماهنگ نوری، زمانی کهROG Pugio و مادربرد ایسوس با دیگر تجهیزات سازگار متصل هستند، دست یابند.
توسط دکمه ROG Sync hotkey نیز می‌توان در آن واحد به نورپردازی هماهنگ میان صفحه کلید ROG Claymore و ROG Pugio دست یافت. نرم افزار ROG Armoury نیز به گیمرها اجازه می‌دهد تا تنظیمات مورد علاقه خود را اعمال کنند. جلوه‌های نوری Aura RGB را سفارشی کنید، بهینه‌سازی عملکرد و تنظیمات کالیبراسیون سطح را انجام دهید، دکمه‌ها را برنامه‌ریزی و کاربردها را مشخص کنید، پروفایل‌ها را ایجاد کنید و موارد دیگر!
تضمین بهترین تجربه گیمینگ
ROG Pugio دارای یک سنسور اپتیکال رده مخصوص بازی با دقت ۷۲۰۰ DPI، سرعت ردیابی ۱۵۰ IPS و شتاب ۳۰g می‌باشد تا برترین سرعت، دقت و شتاب مورد نیاز برای یک تجربه گیمینگ استثنایی را تضمین کند. یک سوئیچ DPI جداگانه اجازه می‌دهد تا فوراً بین دو سطح حساسیت مختلف جابه‌جا شوید و دارای یک شاخص می‌باشد تا حالت فعلی را نشان دهد.
ماوس مخصوص بازی ROG Pugio از طراحی جداگانه کلیدها بهره می‌برد که نیازمند نیروی کمتری برای کلیک است و سرعت عمل بیشتری دارد، بنابراین از پاسخگویی سریعتر و لمس بهتر کلیدها لذت خواهید برد.
همراه با کیف و کیسه تجهیزات ROG
کیف تجهیزات ROG به کاربران کمک می‌کند تا کاور کلیدهای جانبی، کلیدها و سوئیچ‌های اضافی را مرتب و امن نگه دارند و همچنین یک استیکر ROG و یک کیسه ROG برای نگه‌داری و جابه‌جایی آسان Pugio به همراه آن عرضه می‌شود.