تاپ خبر۲۴: به دنبال درج اخباری در برخی رسانه‌ها در مورد طرح تحول سلامت؛ اطلاعیه‌ای از سوی سازمان تأمین اجتماعی صادر شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی بدین شرح است: سازمان تامین‌اجتماعی براساس رسالت و ماموریت‌های قانونی […]

تاپ خبر۲۴: به دنبال درج اخباری در برخی رسانه‌ها در مورد طرح تحول سلامت؛ اطلاعیه‌ای از سوی سازمان تأمین اجتماعی صادر شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن اطلاعیه صادر شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی بدین شرح است:

سازمان تامین‌اجتماعی براساس رسالت و ماموریت‌های قانونی خود مبنی‌بر ارایه خدمات بیمه درمان، بازنشستگی، فوت و از کارفتادگی، همواره از مهمترین نهادهای تامین امنیت و پرداخت کننده هزینه‌های درمانی نیمی از جمعیت کشور است.

طرح تحول سلامت در پاسخ به یکی از مهمترین مطالبات مردم از دولت تدبیر و امید یعنی توجه به مخاطرات مالی ناشی از بیماری و کاهش هزینه های پرداختی توسط مردم طراحی و اجرا شده است و بخشی از منابع آن توسط مجلس شورای اسلامی و دولت محترم و بخشی نیز مطابق وظیفه قانونی توسط سازمانهای بیمه گر تامین شده است.

سازمان تامین اجتماعی همواره در طول اجرای این طرح حامی و پشتیبان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده تا به فرموده مقام معظم رهبری، مردم شریف کشورمان به جز رنج بیماری، دغدغه دیگری نداشته باشند.

بدیهی است مطالب مندرج در برخی رسانه ها به نقل از کارشناسان این سازمان در خصوص طرح تحول سلامت، از اساس اشتباه بوده و خط مشی رسمی سازمان تامین اجتماعی نمی باشد.

مواضع رسمی سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر حمایت و همراهی با طرح تحول نظام سلامت بارها از سوی مدیرعامل و مدیران ارشد این سازمان در جلسات متعدد مطرح شده و در پایگاه اطلاع رسانی رسمی سازمان نیز منعکس شده است و مطالبی که طی روزهای اخیر در برخی رسانه‌ها بازتاب یافته است به هیچ عنوان منعکس کننده موضع سازمان تأمین اجتماعی نیست.