تاپ خبر۲۴:نماینده مردم ملایر در مجلس تعداد زیاد آرا را در انتخابات باعث بالا رفتن اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی برشمرد و گفت: داشتن سابقه روشن، ساده‌زیستی، مردمی بودن، ولایتمداری و دردمند بودن از ویژگی‌های اصلح است. احمد آریایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد ملایر با عنوان «حماسه حضور» با اشاره به شخصیت […]

تاپ خبر۲۴:نماینده مردم ملایر در مجلس تعداد زیاد آرا را در انتخابات باعث بالا رفتن اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی برشمرد و گفت: داشتن سابقه روشن، ساده‌زیستی، مردمی بودن، ولایتمداری و دردمند بودن از ویژگی‌های اصلح است.

احمد آریایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد ملایر با عنوان «حماسه حضور» با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره) اظهار داشت: کمیته امداد خود گویای نام خمینی(ره) است و امام خود در فرمایشاتشان فرمودند من کوخ‌نشینان را بر سایر افراد ترجیح می‌دهم.

وی بیان کرد: امام دلش به محرومان جامعه خوش بود و همین محرومان بودند که دست در دست هم دادند و با حرکت در مسیر آرمان‌های امام انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

نماینده مردم ملایر در مجلس ابراز داشت: حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه امام خمینی(ره) عشق و ارادت ملت ایران را نسبت به ایشان نشان داد.

وی افزود: عشقی که خدایی باشد بر دلها می‌نشیند و کسی که برای خدا و با اخلاص کار کند ماندگار می‌شود و امام خمینی با این خصوصیت برای همیشه در بین مردم ماندگار شد.

آریایی‌نژاد با اشاره به فرمایش امام در پشتیبانی از ولایت فقیه گفت: امروز هم رهبر انقلاب به عنوان جانشین خلف امام، چیزی کمتر از امام خمینی ندارند و بعد از گذشت ۲۴ سال همچنان در مقابل همه توطئه‌های دشمنان با قدرت ایستاده‌اند.

وی با اشاره به انتخابات دوره گذشته و رأی ۴۰ میلیونی مردم ایران گفت: عده‌ای با شورش و برپایی فتنه ۸۸ این انتخابات را به کام ملت تلخ کردند و هدفشان از این فتنه ولایت فقیه و اصل نظام بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: امروز روز آفریدن حماسه دیگری در پیروی از رهبری است و ملت ایران از بین هشت کاندیدای مورد نظر باید بهترین گزینه را انتخاب کنند.

وی داشتن سابقه روشن، ساده‌زیستی، مردمی بودن، ولایتمداری و دردمند بودن را از ویژگی‌های اصلح دانست و ابراز داشت: کسی  که درد کشیده است درد مردم را درک می‌کند.

آریایی‌نژاد تعداد بالای رأی را در انتخابات باعث بالا رفتن ارزش و اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی برشمرد.

*انتخاب درست نویدگر فردایی روشن است

وی بر شرکت پرشور خانواده‌های کمیته امداد در انتخابات تأکید کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم که در انتخابات شرکت کنیم و سرنوشت خود را رقم زنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس در ادامه خطاب به خانواده‌های کمیته امداد گفت: همه شما سعی کنید با ایجاد اشتغال به خودکفایی برسید و در این راستا به خود خانواده و جامعه خدمت کنید.

وی بیان داشت: کمیته امداد همواره در همه عرصه‌ها در کشور موفق عمل کرده و امروز توانسته در عرصه‌های مختلف خانواده‌های زیر پوشش را به خودکفایی برساند.

در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر نیز بر حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: یکی از امانت‌هایی که امروز به ما واگذار شده انتخابات است.

حجت‌الاسلام محمد صادق انصاریان بیان داشت: همه ما باید با شاخص‌هایی که رهبری برایمان ترسیم کرده فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی گفت: انتخاب درست برای آینده کشور اسلامی بسیار سرنوشت‌ساز بوده و انتخاب درست برای همه ما فردایی مطمئن را رقم خواهد زد.

منبع :خبرگزاری فارس