تاپ خبر۲۴:با سامانه ستاره اول، مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱* از راحت ترین روش خرید شارژ برای … با سامانه ستاره اول، مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱* از راحت ترین روش خرید شارژ برای خود و یا […]

تاپ خبر۲۴:با سامانه ستاره اول، مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱* از راحت ترین روش خرید شارژ برای …

با سامانه ستاره اول، مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱* از راحت ترین روش خرید شارژ برای خود و یا مشترک اعتباری دیگر استفاده کنند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با سامانه ستاره اول که از ابتدای تابستان سال ۹۴ اجرایی می شود، کلیه مشترکین اعتباری همراه اول می توانند بدون نیاز به ارسال پین، برای خود و یا مشترک اعتباری دیگر و همچنین مشترکین دائمی می توانند برای مشترک اعتباری دیگر شارژ خریداری و هدیه کنند.
بر اساس این گزارش، روش پرداخت به این صورت است که پس از درخواست خرید شارژ، مشترک به درگاه بانک اتصال یافته و می تواند با ارسال شماره کارت شتاب و رمز دوم، پرداخت خود را انجام دهد. در این صورت، اعتبار مشترک مستقیماً افزایش می یابد و دیگر نیازی به ارسال پین در این روش توسط مشترک نیست.
مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح می توانند به نشانی www.mci.ir/setare-aval مراجعه کنند.