تاپ خبر۲۴:قائم مقام و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر ،خدمات قابل ارائه در نخستین شعب الکترونیکی VTM بانک شهر را تشریح کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مدیر امور سازمان و برنامه ریزی این بانک با اشاره به ۶ سرویس قابل ارائه از طریق‌ شعب الکترونیکی(VTM) […]

تاپ خبر۲۴:قائم مقام و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر ،خدمات قابل ارائه در نخستین شعب الکترونیکی VTM بانک شهر را تشریح کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مدیر امور سازمان و برنامه ریزی این بانک با اشاره به ۶ سرویس قابل ارائه از طریق‌ شعب الکترونیکی(VTM) بانک شهر اظهار کرد: بانک شهر به عنوان نخستین بنیانگذار شعبه الکترونیکی، تا کنون موفق به راه اندازی چند شعبه در این زمینه شده است .
وی با بیان این که شعب الکترونیکی بانک شهر به منظور تسهیل در دریافت خدمات بانکی برای شهروندان راه اندازی شده است افزود : افتتاح حساب، انتقال وجه داخلی بین سپرده‌های بانک شهر، اعلام مفقودی و مسدودی کارت و مسدود کردن اینترنت‌بانک و همراه‌بانک، اعلام موجودی حساب، پرداخت اقساط تسهیلات از محل سپرده مشتری و همچنین صدور کارت نقدی از جمله سرویس‌های فعال در شعب الکترونیکی بانک شهر است.
صالحی ارتباط مستقیم مشتریان با رئیس شعبه را از مزایای ویژه شعب الکترونیکی (VTM)دانست و تصریح کرد: شعبه الکترونیکی موجود در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر، این امکان را برقرار می‌کند تا مشتری به صورت آنلاین با رئیس شعبه مجازی در ارتباط باشد و درخواست‌های بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهد که این قابلیت برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور رونمایی شده است.
به گفته قائم مقام و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر رویکرد بانکداری الکترونیک با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و به جای توسعه فیزیکی شعب، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت در دست انجام است‌.