تاپ خبر۲۴: رئیس اتحادیه ناشران و کتب‌فروشان استان قم گفت: خدمات‌رسانی بانک شهر در هیچ بانکی وجود ندارد و این بانک با قدرت بسیار خوبی در عرصه خدمات بانکداری الکترونیک، ورود کرده است. به گزارش تاپ خبر ۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، حمید خرمی رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان استان قم با […]

تاپ خبر۲۴: رئیس اتحادیه ناشران و کتب‌فروشان استان قم گفت: خدمات‌رسانی بانک شهر در هیچ بانکی وجود ندارد و این بانک با قدرت بسیار خوبی در عرصه خدمات بانکداری الکترونیک، ورود کرده است.

به گزارش تاپ خبر ۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، حمید خرمی رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان استان قم با اشاره به خدمات‌رسانی به روز و وجود پیشخوان‌های شهرنت‌ در سطح شهر آفتاب و نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: خدمات‌رسانی بانک شهر در هیچ بانکی وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به این که بانک شهر یک بانک خصوصی است و طبعاً تشکل‌های خصوصی همانند اتحادیه‌ها با بانک‌های خصوصی بهتر از بانک‌های دولتی که محدودیت‌هایی در پرداخت تسهیلات دارند، همکاری می‌کنند، افزود: ناشران از خدمات‌رسانی بانک شهر بسیار راضی هستند و این نقطه قوت این بانک است.

رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان استان قم با قدردانی از دکتر پورزرندی مدیرعامل بانک شهر و دیگر مدیران بانک در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گفت: این نمایشگاه با عزم مدیران در مدت بسیار کمی آماده‌سازی شده است و بانک شهر نیز در این مدت بسیار کم، خدمات بسیار خوبی را به بازدیدکنندگان در شهر آفتاب ارائه می‌دهد.

خرمی در ادامه خاطرنشان کرد: این بانک پوشش بسیار خوبی را در سطح محوطه نمایشگاه انجام داده است و نیرو، امکانات و دستگاه‌های کارتخوان، خودپرداز و پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر در تمام محوطه شهر آفتاب مستقر شده‌‌اند و این نشان می‌دهد که این بانک با قدرت بسیار خوبی در عرضه خدمات بانکداری، همچون گذشته وارد شده است.

وی افزود: بانک شهر در ارائه خدمات در نمایشگاه کتاب، بسیار موفق عمل کرده است و به طور کلی ناشران و شهروندان از خدمات این بانک بسیار راضی هستند.