تاپ خبر۲۴:بانک سپه از چاپ کتاب تاریخ جامع ایران حمایت کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک سپه: از مجموعه بیست جلدی کتاب تاریخ جامع ایران که پس از قریب به چهارده سال کوشش جمعی از محققان و نویسندگان برجسته برای نخستین بار تدوین و منتشر شده طی مراسم باشکوهی رونمایی شد. بنابراین […]

تاپ خبر۲۴:بانک سپه از چاپ کتاب تاریخ جامع ایران حمایت کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک سپه: از مجموعه بیست جلدی کتاب تاریخ جامع ایران که پس از قریب به چهارده سال کوشش جمعی از محققان و نویسندگان برجسته برای نخستین بار تدوین و منتشر شده طی مراسم باشکوهی رونمایی شد.
بنابراین گزارش این کتاب سندی است حاصل تحقیق و تصنیف و تألیف ۱۷۰ نفر از محققان فاضل ایران شناس که بسیاری از آنها در زمینه تخصصی خود سرآمد جامعه و جزو نخبگان به شمار می روند.
همچنین این مجموعه گرانبها سطح پژوهش های تاریخی را به طور قابل توجه ارتقا خواهد داد و هویت و شان تاریخی سرزمین و مردم ایران را بیش از پیش برای جهانیان، مخصوصاً اهل علم و تحقیق آشکار خواهد کرد.
در مراسم رونمایی این کتاب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت اله هاشمی رفسنجانی، دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر کاظم موسوی بجنوردی رئیس مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی و هم چنین مدیران ارشد بانک سپه، تعدادی از استادان، نویسندگان، مشاوران حضور داشتند.