تاپ خبر۲۴: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با اشاره به خدمات ارزنده و نوین بانک شهر به شهروندان، گفت: از خدمات این بانک در جهت ایجاد شعبه یا شهرنت در داخل مجلس شورای اسلامی، حمایت می‌کنیم. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکزارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور […]

تاپ خبر۲۴: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با اشاره به خدمات ارزنده و نوین بانک شهر به شهروندان، گفت: از خدمات این بانک در جهت ایجاد شعبه یا شهرنت در داخل مجلس شورای اسلامی، حمایت می‌کنیم.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکزارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با بیان این‌که بانک شهر توانسته خدمات ارزنده و نوین بانکی به شهروندان ارایه کند، گفت: حضور بانک شهر در ایجاد و تکمیل پروژه‌های شهر تاکنون ثمرات بسیاری برای کشور به همراه داشته است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌که ارایه خدمات مجازی بانکداری از سوی بانک شهر بسیاری از معضلات حوزه مالی و پولی کشور را کاهش داده است، افزود: با الکترونیکی شدن تمامی خدمات بانکداری، کاهش هزینه و صرفه جویی در زمان مردم صورت گرفته است.
وی با اشاره به حضور بانک شهر در شهرستان های مختلف کشور، تصریح کرد: ایجاد کیوسک‌ها و همچنین باجه‌های مجازی در شهرستانهایی که از کمترین امکانات رفاهی برخوردار هستند، نشان از توجه این بانک به رشد کشور دارد.
خجسته خاطر نشان کرد: ایجاد شعبه جدید یا شهر نت‌های مجازی در سطح استان همدان می تواند ثمرات مثبتی در ارایه خدمات نوین بانکی به مردم را منجر شود، از این رو ضمن قدردانی از این بانک، حمایت خود را در راستای گسترش شعب یا شهرنت‌ها اعلام می کنم.
وی افزود: از بانک شهر در راستای ایجاد شعبه یا شهرنت در محل مجلس شورای اسلامی حمایت خواهیم کرد.