تاپ خبر۲۴:با حضور رئیس رسانه ملی، معاونین، مدیران، کارشناسان ودست اندرکاران انتخابات در رسانه ملی ازوبگاه انتخابات درصداوسیما با نام اراده ملی رونمایی شد.                     به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی،  این وبگاه که به همت رسانه مجازی صداوسیما آماده شده است آخرین اخبار واطلاعات ویژه یازدهمین دوره انتخابات ریاست […]

تاپ خبر۲۴:با حضور رئیس رسانه ملی، معاونین، مدیران، کارشناسان ودست اندرکاران انتخابات در رسانه ملی ازوبگاه انتخابات درصداوسیما با نام اراده ملی رونمایی شد.                    

به گزارش تاپ خبر ۲۴ به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی،  این وبگاه که به همت رسانه مجازی صداوسیما آماده شده است آخرین اخبار واطلاعات ویژه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وچهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا قابل دریافت می باشد.

بازنمایش تولیدات متنوع رادیویی وتلویزیونی شبکه های مختلف صداوسیما در حوزه های محلی ،ملی وبین المللی ،جدول پخش برنامه ها ،نمایه نامزدها،وسرخط مهمترین اخبار انتخاباتی وانعکاس رویدادهای مرتبط با موضوع انتخابات از جمله بخش های این وبگاه برای ارائه به مخاطبان است .

وبگاه اراده ملی با نشانی www.eirib.ir از امروز در دسترس مخاطبان وعلاقمندان قرار می گیرد.در این پایگاه همچنین اظهار نظر افراد ،گروهها،شخصیتها و پشت صحنه حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در برنامه های ویژه انتخابات رسانه ملی قابل مشاهده است.با توجه به    قابلیت های در نظر گرفته شده برای این وبگاه سایر پایگاه های فعال در حوزه انتخابات به این فضا پیوند داده شده است.

کمی درنگ ،پشت صحنه و۱۶۲بخش های دیگر این وبگاه است که در هر بخش خدماتی به مخاطبان ارائه می دهد.پرسش های مخاطبان در خصوص انتخابات ویا سوالات آنان از کاندیداهای ریاست جمهوری در بخش ۱۶۲ قابل مشاهده است .دستور العمل های ستاد انتخابان وبیانیه ها واطلاعیه هایی که برای مردم و خبر گزاری ها مهم است در این وبگاه منتشر خواهد شد.

شبکه مجازی دنیا ۲۴ نیز در این پایگاه برنامه های جذاب وکوتاه انتخاباتی پخش خواهد کرد.

رئیس سازمان صداوسیما در مراسم رونمایی از این وبگاه و۳۵۰ قطعه موسیقی و سرود ویژه انتخابات که در حاشیه سی ویکمین نشست افق رسانه صورت گرفت   گفت : با عنایت به برنامه ریزی های انجام شده در صدا وسیما برای حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در برنامه های رسانه ملی به جرات می توانیم بگوئیم که همه نامزدها اگر از همین امکانت وبرنامه ها که به صورت عادلانه در اختیار آنها قرار گرفته است استفاده کنند نیازی به صرف هزینه های اضافی در حوزه تبلیغات ندارند.

همچنین در این مراسم از ۳۵۰ قطعه موسیقی و سرود ویژه انتخابات برای پخش در شبکه های رادیویی وتلویزیونی رونمایی شد.این آثار را مرکز موسیقی وسرود صداوسیما تولید وارائه کرده است.