تاپ خبر۲۴ : همراه اول با همراهی موسسه «امداد اول» تعدادی از شماره های رند خود را در طرح «همراه نیکوکار» برای امور خیریه، حراج می کند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در طرح «همراه نیکوکار»، شماره های رند همراه اول در سامانه رند اول حراج شده و […]

تاپ خبر۲۴ : همراه اول با همراهی موسسه «امداد اول» تعدادی از شماره های رند خود را در طرح «همراه نیکوکار» برای امور خیریه، حراج می کند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در طرح «همراه نیکوکار»، شماره های رند همراه اول در سامانه رند اول حراج شده و کلیه عواید حاصل از این حراج، با کمک موسسه «امداد اول» صرف امور خیریه شامل کمک هزینه مدرسه سازی در مناطق محروم، طرح اکرام ایتام و محسنین، کمک هزینه درمان بیماران صعب العلاج، کمک هزینه تحصیل کودکان نیازمند، طرح همسفره (مربوط به رفع سوء تغذیه کودکان نیازمند) می شود. 
این حراج از روز شنبه ۱۸ مهر ماه شروع شده و مراسم اختتامیه همزمان با نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۷ (٢۴ تا ٢٧ مهرماه) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران، برگزار و نتایج حراج اعلام می شود. 
علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در حراج،  به سایت رند همراه اول به نشانی Https://rond.mci.ir مراجعه کنند.