تاپ خبر۲۴: آرش ظفری به همراه معاونین و مدیران معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران در ادامه بازدید نظارت دوره ای مناطق و سازمان های شهرداری تهران، نحوه اجرای برنامه ها و فعالیت های مدیریت روابط عمومی سازمان ورزش را مورد ارزیابی قرار داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان […]

تاپ خبر۲۴: آرش ظفری به همراه معاونین و مدیران معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران در ادامه بازدید نظارت دوره ای مناطق و سازمان های شهرداری تهران، نحوه اجرای برنامه ها و فعالیت های مدیریت روابط عمومی سازمان ورزش را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و برخی از معاونین و مدیران وی، با حضور در دفتر مدیری روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش، از عملکرد بازدید ونحوه اجرای هر بخش را ارزیابی کردند.
در این نشست علی عسگری، مدیر ورابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، در خصوص مباحث رسانه و خبر، تبلیغات، ارتباطات، صدا و سیما و… توضیحاتی را ارایه کرد.
معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران نیز ضمن استماع توضیحات ارایه شده، نظرات هریک از معاونین را در مورد حوزه متبوع ایشان دریافت کرد.
این نشست با جمع بندی مطالب و دریافت نظرات و پیشنهادات کارکنان روابط عمومی سازمان ورزش به پایان رسید.
عملکرد روابط عمومی سازمان ورزش ستودنی است
در ادامه این دیدار ظفری و همراهانش طی جلسه ای کوتاه با ریس سازمان ورزش شهردرای تهران دیار کردند.
در این جلسه معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری گفت: حمایت از روابط عمومی مناطق و سازمان های شهرداری و کمک برای رفع مشکلات موجود در بخش های مختلف هدف جلسات نظارت دوره ای است.
وی ضمن تقدیر از مدیر و پرسنل روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران اظهار کرد: بدون شک این مدیریت، در مقایسه با سایر روابط عمومی های شهرداری تهران دارای عملکرد عالی و همکاری و تعامل الاتری است .
رییس سازمان ورزش شهردای تهران ضمن خوشامدگویی به میمانان به تشریح عملکرد سازمان ورزش پرداخت و گفت: گستردگی حوزه کاری ما در عرصه ورزش همگانی نقش روابط عمومی را بسیار حساس تر می کند.
وی گفت: اطلاع رسانی و درج اخبار فعالیت های سازمان ورزش شهرداری گام مهمی در ترغیب شهروندان به حضور در عرصه ورزش است و امیدواریم که با حمایت مرکز ارتباطات شهرداری از مدیریت روابط عمومی این سازمان ، این امر به بهترین شکل انجام شود.
جلسه نظارت دوره ای مرکز ارتباطات شهرداری تهران روز ۲۰ اردیبهشت ماه انجام پذیرفت.