به گزارش تاپ خبر۲۴، مدیرعامل برج میلاد گفت: جشنواره برج میلاد، ۲۵ اسفند تا ۱۶ فروردین سال آینده در برج میلاد برگزار می شود. فرزاد هوشیار در مصاحبه با خبرنگاران افزود: در نوروز سال گذشته، بیش از ۱۶۰ هزار نفر در جشنواره نوروزی برج میلاد حضور یافتند که امسال با برنامه ریزی های انجام شده […]

به گزارش تاپ خبر۲۴، مدیرعامل برج میلاد گفت: جشنواره برج میلاد، ۲۵ اسفند تا ۱۶ فروردین سال آینده در برج میلاد برگزار می شود.
فرزاد هوشیار در مصاحبه با خبرنگاران افزود: در نوروز سال گذشته، بیش از ۱۶۰ هزار نفر در جشنواره نوروزی برج میلاد حضور یافتند که امسال با برنامه ریزی های انجام شده می توانیم میزبان ۲۵۰ هزار نفر از شهروندان از سراسر کشور باشیم.
وی گفت: در جشنواره نوروزی، برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری ، تفریحی و ورزشی پیش بینی شده است که ۷۰ درصد این برنامه ها برای شرکت کنندگان رایگان خواهد بود.
مدیرعامل برج میلاد افزود: در این جشنواره، ۱۰۰ غرفه برای کودکان و نوجوانان از جمله بخش های سفال ، نقاشی ، خمیربازی ، فعالیتهای ورزشی ، استخر توپ، تیراندازی با سلاح بادی و تیر و کمان و اسب سواری در نظر گرفته شده است.
وی گفت: در بخش گردشگری نیز در بخش اقوام ایرانی بازدیدکنندگان با رسم و رسوم اقوام ایرانی از جمله سبک زندگی، غذاها،‌ تنقلات و سفره های هفت سین آشنا می شوند.
هوشیار افزود: ساعت مراجعه بازدیدگنندگان در جشنواره نوروزی ۹ تا ۲۲ خواهد بود.
وی گفت: بازدید برای خانواده خبرنگاران رایگان است و خبرنگاران می توانند با کارت شناسایی معتبر به روابط عمومی برج میلاد مراجعه کنند.
هوشیار با اشاره به اینکه مرحله دوم برج میلاد نیز احداث دو هتل بزرگ است، افزود: در حال خاکبرداری هستیم و بخش خصوصی در این زمینه مشارکت می کند.