تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۱۰ آبان ماه، ۳۰۰ هزار و ۴۵۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و […]

تاپ خبر۲۴: در هفته منتهی به ۱۰ آبان ماه، ۳۰۰ هزار و ۴۵۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، طی هفته اخیر، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۲۹ هزار و ۳۶۹ تن انواع کالا به ارزش ۶ هزار و ۲۰۱ میلیارد ریال معامله شد.
در این تالار ۱۲۷ هزار و ۵۷۰ تن فولاد، ۷ هزار تن مس، ۲۱۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۳۰۰ تن شمش روی و یک هزار تن آلومینیوم از سوی مشتریان خریداری شد.
همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۱۳۳ هزار و ۸۸۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸هزار میلیارد ریال به فروش رسید.
در این تالار یک هزار و ۲۷۶ تن قیر، ۴۴ هزار و ۳۹۹ تن مواد پلیمری، ۲۵ هزار و ۲۵۸ تن مواد شیمیایی و یک هزار و ۲۷۶ تن عایق رطوبتی معامله شد.
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۳۷ هزار و ۲۰۰ تن گندم خوراکی بود.