تاپ خبر۲۴: در نشست خبری تولید از اولین چاه لایه نفتی پارس جنوبی که در حاشیه هیجدهمین نمایشگاه نفت ،گاز برگزار شد محمدرضا زهیری مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: در سال حماسه اقتصادی و سیاسی جهادگران شرکت ملی نفت ایران توانستند به آرزوی دیرینه ایرانی‌ها که تولید از لایه نفتی پارس جنوبی بود […]

تاپ خبر۲۴: در نشست خبری تولید از اولین چاه لایه نفتی پارس جنوبی که در حاشیه هیجدهمین نمایشگاه نفت ،گاز برگزار شد محمدرضا زهیری مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: در سال حماسه اقتصادی و سیاسی جهادگران شرکت ملی نفت ایران توانستند به آرزوی دیرینه ایرانی‌ها که تولید از لایه نفتی پارس جنوبی بود تحقق بخشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه کار و تلاش دوستان ما در شرکت پترو ایران جواب داد و این امر موجب شد تا اولین مشعل از دکلهای حفاری لایه نفتی پارس جنوبی روشن شود.

زهیری ادامه داد: نفت و تجهیزات فراورش در دریا برای اولین بار در لایه نفتی پارس جنوبی نصب شد و در نتیجه توانستیم از لایه نفتی پارس جنوبی نفت تولید کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری امیدواریم بتوانیم به وعده تولید گاز از میادین فازهای ۱۲، ۱۷ و ۱۸، ۱۵ و ۱۶ نیز به گاز برسیم.