تاپ خبر۲۴:توزیع کارت سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۹/۷/۱۳۹۲ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱/۸/۱۳۹۲ ادامه می یابد. دکتر کورش پرند، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اعلام این خبر گفت: ۲۳ هزار […]

تاپ خبر۲۴:توزیع کارت سومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۹/۷/۱۳۹۲ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱/۸/۱۳۹۲ ادامه می یابد.
دکتر کورش پرند، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اعلام این خبر گفت: ۲۳ هزار ۶۰۵ نفر در سومین دوره آزمون ادواری سال ۱۳۹۲ مورخ ۳ آبان ماه سال جاری ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۸ هزار و۷۰۰ نفر مرد و ۴ هزار و ۹۰۵ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.
وی افزود: مرحله کتبی سومین دوره آزمون ادواری سال ۱۳۹۲ به صورت هماهنگ کشوری در ۲۳۵ حرفه و همچنین ۴۴ حرفه همسان درسراسر کشور در مورخ ۳/۸/۱۳۹۲ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۶ برگزار می شود.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره ۵۰ از ۱۰۰ مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند. داوطلبین شرکت در این آزمون ها می توانند از تاریخ ۲۹/۷/۹۲ تا تاریخ ۱/۸/۹۲ با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.
دکتر پرند بیان داشت: دواطلبین پس از قبولی در آزمون کتبی می توانند براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی در دفتر ارزشیابی مهارت گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی های لازم می توانند با شماره تلفن های ۳۲۵۱۹۶۱۶-۰۲۶، ۳۲۵۱۹۷۲۷-۰۲۶ و ۳۲۵۲۲۱۳۶- ۰۲۶ و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند.