تاپ خبر۲۴: صدور اسناد مکانیزه در راستای اجرای سیاست های توسعه ای در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک و ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات، ۹۴ درصد اسناد صادره در بانک سینا طی مردادماه جاری به صورت مکانیزه و از طریق درگاه های بانکداری الکترونیک صورت گرفته است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی […]

تاپ خبر۲۴: صدور اسناد مکانیزه

در راستای اجرای سیاست های توسعه ای در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک و ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات، ۹۴ درصد اسناد صادره در بانک سینا طی مردادماه جاری به صورت مکانیزه و از طریق درگاه های بانکداری الکترونیک صورت گرفته است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با توجه به سیاست این بانک مبنی بر ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین و کاهش مراجعات به شعب، تنها ۶ درصد اسناد در مرداد ماه به صورت دستی صادر شده و ۹۴ درصد مابقی مکانیزه بوده است.
بر اساس این گزارش، افزایش صدور اسناد مکانیزه در بانک سینا حاکی از استقبال هموطنان از تنوع خدمات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک است. بانک سینا در حال حاضر متنوعترین خدمات بانکی را از بستر فناوری های نوین به هموطنان ارائه می کند که از آن جمله می توان به کارپوشه حقوقی، همراه بانک، همبانک و سیناسل (#۷۲۷*)، اینترنت بانک و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.