تاپ خبر۲۴: حمایت از واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال و تلاش برای بازگشت این واحدها به چرخه تولید همواره یکی از دغدغه های مهم مدیران بانک ملی ایران بوده و این امر با تاکید مقام معظم رهبری و تبلور امر در شعار «رونق تولید» امسال، اهمیتی مضاعف یافت و در همین راستا عزم جدی برای […]

تاپ خبر۲۴: حمایت از واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال و تلاش برای بازگشت این واحدها به چرخه تولید همواره یکی از دغدغه های مهم مدیران بانک ملی ایران بوده و این امر با تاکید مقام معظم رهبری و تبلور امر در شعار «رونق تولید» امسال، اهمیتی مضاعف یافت و در همین راستا عزم جدی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان در این بانک شکل گرفته است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، بر همین اساس تیم اعتباری بانک متشکل از محمود شایان عضو هیات مدیره و معاون امور اعتباری و همچنین کارشناسان اداره کل اعتبارات بانک روزهای شنبه هر هفته پاسخگوی سوالات صاحبان کارخانه ها و واحدهای تولیدی خواهند بود.
همچنین سرکشی به واحدهای تولیدی و صنعتی راکد نیز گامی دیگر به جهت شناسایی مشکلات موجود در مسیر تولیدکنندگان و کمک به رونق تولید است که تاکنون با حمایت های انجام شده از سوی بانک ملی ایران، بسیاری از واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل فعالیت خود را از سر گرفته اند.
در همین راستا شایان عضو هیات مدیره بانک به همراه تیمی متشکل از مسئولین و کارشناسان اداره کل اعتبارات و شعبه مرکزی بانک از کارخانه شرکت زیباچوب برکت که به علت کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش در حال حاضر فاقد فعالیت تولیدی است، بازدید کرد و راهکارهای لازم برای حمایت از این شرکت جهت بازگشت به چرخه تولید بررسی شد.
وی همچنین از شعبه شریف آباد ورامین نیز بازدید کرد و ضمن دیدار صمیمانه با کارکنان این شعبه، در جریان دغدغه های کارکنان و مشتریان قرار گرفت.
لازم به ذکر است، مشاوره حضوری بخش اعتباری بانک ملی ایران روزهای شنبه هر هفته از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ساختمان فردوسی بانک ملی ایران به آدرس خیابان فردوسی جنوبی، کوچه بانک طبقه چهارم انجام می گیرد و صاحبان واحد های تولیدی و متقاضیان می توانند هماهنگی های لازم برای انجام دیدار را از طریق شماره تلفن ۶۰۹۹۲۰۱۵ انجام دهند.