تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر از اجرای طرح تقسیط بدهی مودیان شهرداری تهران توسط این بانک از طریق اعطای تسهیلات مشارکت مدنی خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به تدابیر شهردار تهران مبنی بر برچیده شدن تقسیط بدهی مؤدیان توسط ادارات درآمد شهرداری مناطق […]

تاپ خبر۲۴: مدیرعامل بانک شهر از اجرای طرح تقسیط بدهی مودیان شهرداری تهران توسط این بانک از طریق اعطای تسهیلات مشارکت مدنی خبر داد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی با اشاره به تدابیر شهردار تهران مبنی بر برچیده شدن تقسیط بدهی مؤدیان توسط ادارات درآمد شهرداری مناطق و به صفر رساندن استفاده از چک‌های شخصی در این زمینه که تبعات و مشکلات فراوانی را ناشی می‌شد‌، گفت: معاونت مالی و اقتصاد شهری با کمک بانک شهر در خصوص رفع این مشکل اقدام کرده است که تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه به عقد توافقنامه‌ای انجامید.
وی با اشاره به اعطای تسهیلات مشارکت مدنی در قالب این تفاهم‌نامه اظهار کرد: بر این اساس تعداد ۲۲شعبه بانک شهر جهت اجرای این طرح در نظر گرفته شد که بنابر آن، معرفی مؤدی از طریق سامانه بانکدار و کاملاً سیستمی صورت می‌پذیرد.