تاپ خبر۲۴: معاون اول رئیس جمهور گفت: ورود و تلاش بانک سپه از دهه ۶۰ تاکنون برای کمک به پروژه های صنعتی و معدنی کشور خصوصاً مجتمع گل گهر قابل تقدیر و چشم گیر است و باید از آن تشکر کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک سپه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در […]

تاپ خبر۲۴: معاون اول رئیس جمهور گفت: ورود و تلاش بانک سپه از دهه ۶۰ تاکنون برای کمک به پروژه های صنعتی و معدنی کشور خصوصاً مجتمع گل گهر قابل تقدیر و چشم گیر است و باید از آن تشکر کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از بانک سپه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح کارخانه گندله سازی شماره ۲ مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان اظهار داشت:امروز ایران اسلامی از شرکت های مطرح در تراز بین المللی تعداد زیادی دارد که بیشتر در بخش صنایع معدنی هستند.
جهانگیری افزود: یکی از مهترین اولویت های کشور، توسعه صنعتی و معدنی است زیرا خداوند در ایران انرژی و ذخایر معدنی قرار داده و این پتانسیل ها در کنار نیروی انسانی تحصیلکرده و جوان می تواند در مسیر توسعه بسیار کارساز باشد.
جهانگیری گفت: می توان با اتکا به این موارد و با قدرت برنامه ریزی این بخش از صنعت کشور را به سطح بین المللی رساند و آن را به صنایع ارزی تبدیل کرد و به همین اتکا می گوییم که می توانیم اقتصاد کشور را بدون نفت اداره کنیم.
وی بر ضرورت توجه واحدهای بزرگ صنعتی به مسئولیت های اجتماعی تاکید کرد و افزود: این مسئولیت در استان کویری و کم آب کرمان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین با ابراز خرسندی از روند توسعه مجتمع گل گهر سیرجان گفت: بانک سپه از اواخر دهه ۶۰ وارد پروژه های صنعتی و معدنی شد و از آن زمان تاکنون توسعه زیادی در این مجموعه و پیرامون آن رخ داده که باید از این بانک تشکر کرد.
معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: جامعه به شدت نیازمند ایجاد اشتغال است و باید به سرعت به مسائل معیشتی بخش وسیعی از مردم بپردازیم و مشکلات معیشتی را برطرف کنیم.
جهانگیری اظهار کرد: مناطق زیادی از کشور هستند که نیازمند اقدامات توسعه ای بیشتر و کارهای مهمی در زمینه توسعه هستند.
معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: این موارد در کشور وجود دارد و این مسیرها را باید به سرعت در دستورکار قرار داده و به عنوان اولویت های کشور در نظر گرفت اما با همه این وجود سرعت توسعه کشور را نمی شود انکار کرد.