تاپ خبر۲۴: جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جریان سفر به استان کرمان و افتتاح پروژه های صنعتی و معدنی  این استان از بانک تجارت تقدیر کرد . به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در سفر مدیر عامل به استان کرمان روز شنبه چهاردهم شهریور ماه که با حضور جهانگیری معاون […]

تاپ خبر۲۴: جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جریان سفر به استان کرمان و افتتاح پروژه های صنعتی و معدنی  این استان از بانک تجارت تقدیر کرد .

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در سفر مدیر عامل به استان کرمان روز شنبه چهاردهم شهریور ماه که با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، نعمت زاده وزیر صنعت ،معدن ،تجارت و ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی انجام شد ، کارخانه های‌ تولید آهن اسفنجی جهان فولاد سیرجان و کارخانه شماره دو کنستانتره‌ سنگ آهن سیرجان  افتتاح و بهره برداری از فاز دوم توسعه‌ تغلیظ مس سرچشمه انجام شد . جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این مراسم ضمن تقدیر  از حضور مقدم مدیرعامل بانک ، از حمایت مالی بانک تجارت در بخش صنعت و معدن و همچنین سرمایه گذاری در پروژه جهان فولاد سیرجان تقدیر  کرد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت اولویت نخست کشور در مقطع فعلی را حل مسائل اقتصادی عنوان کرد و گفت: از طریق سرمایه گذاری و افزایش تولید می توان گامهای ارزشمندی درجهت افزایش اشتغال برداشت . بهبود فضای کسب و کار زمینه را برای حضور موثر و مناسب بخش خصوصی به عرصه اقتصاد و سرمایه گذاری فراهم می کند .

جهانگیری افزود: برای توسعه‌ سرمایه گذاری و ورود به دوره شکوفایی اقتصادی علاوه بر  منابع دولتی، بخش خصوصی و سیستم بانکی نیاز مندو منابع خارجی نیز هستیم .

مقدم مدیر عامل در جریان این مراسم به همراه مغویی نژاد مدیر شعب کرمان با مدیر عامل مجتمع گل گهر و جهان فولاد سیرجان دیدار و گفت و گو کرد .

گفتنی است کارخانه‌ی تولید آهن اسفنجی جهان فولاد سیرجان با مشارکت بانک تجارت در جوار مجتمع معدنی گل گهر سیرجان احداث و به بهره برداری رسیده است.