تاپ خبر۲۴: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایپارگران تهران بزرگ با ارسال لوخ تقدیر از رییس سازمان ورزش به دلیل خدمت رسانی به جانبازان و ایپارگران تشکر کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، “حمید علی‌صمیمی”، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در […]

تاپ خبر۲۴: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایپارگران تهران بزرگ با ارسال لوخ تقدیر از رییس سازمان ورزش به دلیل خدمت رسانی به جانبازان و ایپارگران تشکر کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، “حمید علی‌صمیمی”، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در دفتر رضایی، رییس سازمان ورزش، لوح تقدیری را به پاس تلاشهای بی دریغ این سازمان در راستای ارایه خدمات به ایثارگران و خانواده های معزز شهدا به وی اهدا کرد.
در بخش هایی از این تقدیرنامه است:
” بدینوسیله مراتپ سپاس خود را از زحمات بی دریغ حضرتعالی در راستای ارایه خدمات به ایثارگران و خانواده های معزز شاهد و ایثارگر به عمل می‌آورم.
امید است، با اتکال به خداوند رحمان در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و زعامت مقام عظمای ولایت در راه پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.