تاپ خبر۲۴:سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی از بانک سپه به سبب بیشترین پشتیبانی مالی از حوزه صنایع دستی و گردشگری در بین کلیه بانکهای دولتی و خصوصی در ۲ سال اخیر با اهدای لوح و تندیس تقدیر کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک […]

تاپ خبر۲۴:سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی از بانک سپه به سبب بیشترین پشتیبانی مالی از حوزه صنایع دستی و گردشگری در بین کلیه بانکهای دولتی و خصوصی در ۲ سال اخیر با اهدای لوح و تندیس تقدیر کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک سپه، اهدای لوح و تندیس مذکور در مراسم بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی، در ۲۰ خرداد ۹۴، در محل دائمی نمایشگاههای بین الملل تهران و در سالن خلیج فارس صورت گرفت.
براساس این گزارش در مراسم یادشده، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شیرکوند معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری و نامور مطلق معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، محمداسماعیل سعیدی رئیس فراکسیون صنایع دستی مجلس شورای اسلامی، غدا هیجاوی رئیس صنایع دستی آسیا و اقیانوسیه، وزیر صنایع دستی عمان، معاونان وزارت کار و رفاه اجتماعی، سفرا و نمایندگان کشورهای دیگر حضور داشتند.
در این مراسم که علاوه بر مسوولین یاد شده هنرمندان، برخی از مشتریان بانک فعال در عرصه صنایع دستی و… حاضر بودند از همکاری مؤثر بانک سپه با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تقدیر شد.
همچنین غرفه بانک سپه در بیست و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی مورد استقبال چشمگیر مسئولان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
در غرفه بانک سپه علاوه بر آثار صنایع دستی، نمونه هایی از سکه های موزه سکه بانک سپه به همراه بروشورها و منابع اطلاع رسانی در حوزه فعالیتهای این بانک در حوزه صنایع دستی و گردشگری پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفت.
سید علی جلالی نظری مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل روابط عمومی در این مراسم به نمایندگی از بانک سپه لوح تقدیر را از دست معاون رییس جمهور دریافت کرد.
نمایشگاه مذکور، از ۲۰ تا ۲۵ خرداد در سالنهای ۸، ۹ و ۲۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد و غرفه بانک سپه در ابتدای سالن ۲۷ قرار دارد