تاپ خبر۲۴:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بانک سپه به دلیل حمایت این بانک از اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی تقدیر کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سپه: علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سیدهاشم رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، […]

تاپ خبر۲۴:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بانک سپه به دلیل حمایت این بانک از اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی تقدیر کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سپه: علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سیدهاشم رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از سیدکامل تقوی نژاد مدیرعامل بانک سپه به سبب حمایت این بانک از اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و بازسازی مناطق سانحه دیده تشکر کردند.
براساس این گزارش در متن تقدیرنامه فوق خطاب به مدیرعامل بانک سپه آمده است: یقیناً تلاش صادقانه جنابعالی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به روستائیان و محرومین مقبول درگاه حق تعالی خواهد بود.
در بخش دیگری از این لوح آمده است: ضمن تشکر و قدردانی از همکاری صمیمانه جنابعالی و پشتیبانی از اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و بازسازی مناطق سانحه دیده که به یقین نقطه عطفی در اجرای بهینه طرحهای مذکور است، این لوح سپاس تقدیم می شود.