تاپ خبر۲۴: با توجه به مصوبه هیات وزیران و در راستای برنامه ششم توسعه دولت، ساعت کاری ستاد و شعب تهران بانک شهر تا پایان تیرماه تغییر یافت. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، بر اساس این مصوبه و در راستای برنامه ششم توسعه دولت در […]

تاپ خبر۲۴: با توجه به مصوبه هیات وزیران و در راستای برنامه ششم توسعه دولت، ساعت کاری ستاد و شعب تهران بانک شهر تا پایان تیرماه تغییر یافت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، بر اساس این مصوبه و در راستای برنامه ششم توسعه دولت در خصوص تفویض اختیار به استانداری‌ها مبنی بر تغییر ساعت کاری به منظور مدیریت مصرف انرژی ، ساعت کار شعب و ستاد تهران بانک شهر از تاریخ ۱۴‏/۴‏/۹۷ الی ۳۱‏/۴‏/۹۷ به شرح زیر اعلام می‌شود:

ساعت کار همه شعب تهران

بر این اساس، باجه عصر شعب تعطیل و همه شعب مطابق با ساعات اعلامی فوق فعالیت می‌کنند و بدیهی است پس از پایان تیرماه، ساعت کار شعب ، باجه های عصر ، مناطق و ستاد مطابق با روال قبل خواهد شد.
همچنین ساعت کار شعب و مناطق سایر استانها مطابق با ساعت کار اعلامی استانداری مربوطه تغییر می‌یابد و در خصوص استانهایی که استانداری مربوطه ساعت کار جدید اعلام نکرده است مطابق با ساعت کار و رویه فعلی خواهد بود.