تاپ خبر۲۴:با برپایی مراسمی، برندگان سی و چهارمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت مشخص شدند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در مراسم قرعه کشی دوره سی و چهارم که با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی شامل نمایندگان دادستانی و بانک مرکزی […]

تاپ خبر۲۴:با برپایی مراسمی، برندگان سی و چهارمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت مشخص شدند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در مراسم قرعه کشی دوره سی و چهارم که با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی شامل نمایندگان دادستانی و بانک مرکزی و کوروش معدلت عضو هیات مدیره، حسین حیدری معاون مدیرعامل، توحید اسدی مدیر امور ناحیه دو، محمود سعیدی مدیر امور بین الملل، رشید خضری رییس اداره دفتر مدیریت و روابط عمومی، داوود اختری رییس اداره بازرسی، محمودرضا ذاکری رییس اداره کل آمار و پشتیبانی فناوری اطلاعات، رضا اکبری شمیرانی رییس اداره کل راهبری فناوری اطلاعات و محمد علی خادمی مدیر شعب منطقه دو تهران صورت گرفت، ۸۰۷ هزار برنده خوش شانس این قرعه کشی با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه تعیین شدند.
در قرعه کشی امسال که به صورت همزمان بین تمامی حسابهای قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی انجام گردید، از میان پنج میلیون و ۱۵۷ هزار و ۶۲۰ فقره حساب ریالی و ارزی، مجموعاً ۸۰۷ هزار جایزه به ارزش ۷۶۴ میلیارد ریال به برندگان خوش شانس تعلق گرفت.
در این قرعه کشی یکهزار جایزه نقدی ۵۰۰ میلیون ریالی، دو هزار جایزه نقدی ۵۰ میلیون ریالی، چهار هزار جایزه نقدی یک میلیون ریالی( کمک هزینه خرید صنایع دستی) و ۸۰۰ هزار جایزه نقدی ۲۰۰ هزار ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان در قرعه کشی اختصاص یافت.
حسین حیدری، معاون مدیرعامل بانک ملت در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۲ تا پایان فصل نخست سال جاری، ۶۹۰ هزار و ۲۱۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش تقریبی ۲۴ هزار میلیارد ریال در شعب بانک ملت به واجدان شرایط اعطا شده است.
وی اضافه کرد: از این تعداد نزدیک به ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال به تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اختصاص داشته و در کنار آن ۸۹۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، ۷۱ هزار و ۵۵۳ فقره تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، ۱۰۷ هزار و ۶۲۹ فقره تسهیلات خوداشتغالی، مشاغل خانگی و نیازهای ضروری و ۱۰ هزار و ۶۰۳ فقره تسهیلات تعمیر واحدهای مسکونی و ودیعه مسکن نیز به افراد نیازمند اعطا شده است.
وی افزود: بانک ملت همچنین از سال ۹۳ در ساخت و تکمیل ۱۱ مدرسه در استان های مختلف از محل منابع حساب های قرض الحسنه پس انداز مشارکت داشته است که این مدارس در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و با بهره برداری از این مدارس، تعداد مدارس احداث شده با مشارکت بانک ملت به ۶۳ مدرسه خواهد رسید.
بر اساس این گزارش، حداقل موجودی لازم برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز در این دوره، ۲۰۰ هزار ریال برای حساب های ریالی و معادل ۱۰۰ یورو برای حساب های ارزی و شرط تخصیص جایزه، حفظ حداقل موجودی به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی در نظر گرفته شده بود.
این گزارش حاکی است، تمامی حساب های قرض الحسنه پس انداز که از تاریخ اول فروردین ماه تا ۲۹ اسفندماه سال ۹۳ در بانک ملت افتتاح شده و در روز قرعه کشی مفتوح و دارای حداقل موجودی بودند، در این قرعه کشی شرکت داده شدند.